شماره: 447133 تاریخ : 1397/11/06-05:42:55

دیدار مدیر عامل محترم موسسه اعتباری ملل و هیئت همراه با استاندار محترم خراسان رضوی

استاندار خراسان رضوی:64درصد اقتصاد استان در حوزه خدمات است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی موسسسه اعتباری ملل،  علیرضا رزم حسینی در دیدار با مدیر عامل موسسه اعتباری ملل و برخی مدیران این مجموعه، با اشاره به مزیت های استان، افزود: این منطقه دارای اقتصاد خرد و متوسط قویی است که باید از آن به نحو شایسته ای در راستای توسعه اقتصادی استفاده کرد.  

وی اظهار داشت: به منظور بهره برداری مناسب از این ظرفیت ها مثلث توسعه اقتصادی با اضلاع نمایندگان استان در مجلس در شورای اسلامی، کارگزاران حکومت و سرمایه گذاران به عنوان مجاهدان اقتصادی ترسیم شده است.
 
وی تاکید کرد: از سرمایه گذاران سالم و توانمند در راستای توانمند سازی جوامع محلی و تقویت اقتصاد خانوار که یکی از مهمترین اهداف نظام و انقلاب اسلامی حمایت می کنیم.
 
استاندار خراسان رضوی با بیان این که کشور باید با ظرفیت بخش خصوصی اداره شود؛ تصریح کرد: در این راستا، استان به 12 منطقه اقتصادی متناسب با حوزه های انتخابیه 12 گانه تقسیم شده است که برای هر یک از آن ها معین اقتصاد مقاومتی تعیین می شود.
 
حجت الاسلام سید امین جوادی مدیر عامل موسسه اعتباری ملل نیز در این دیدار ضمن اعلام آمادگی برای تقویت همکاری با استانداری خراسان رضوی، به تشریح اقدامات توسعه ای این نهاد مالی در خراسان رضوی و کشور پرداخت.

URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/دیدار-مدیر-عامل-محترم-موسسه-اعتباری-ملل-و-هییت-همراه-با-استاندار-محترم-خراسان-رضوی.bos