شماره: 6571 تاریخ : 1391/07/17-01:16:38

دکتر محبیان بعنوان نماینده شرکت مدیریت سرمایه گذاری بانک ملی در هیات مدیره پست بانک ابقاء شد

طی ابلاغی از سوی مدیرعامل شرکت مدیریت سرمایه گذاری بانک ملی ایران، دکترمحمدحسن محبیان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل پست بانک ایران بعنوان نماینده شرکت مذکور در هیات مدیره این بانک معرفی شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: در این ابلاغ که با عنوان دکترمحبیان صادره شده آمده است؛ با عنایت به مصوبه مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده مورخ 26/5/91 شرکت پست بانک، بموجب این حکم جنابعالی بعنوان نماینده این شرکت در هیات مدیره شرکت مذکور منصوب می شوید. شایسته است با عنایت به اختیاراتی که به موجب اساسنامه و قانون تجارت به جنابعالی تفویض گردیده همراه با سایر اعضاء هیات مدیره در انجام صحیح امور و پیشبرد اهداف آن شرکت اقدام فرمائید. توفیق جنابعالی را در انجام امور محوله از خداوند متعال مسئلت می نماید.
گفتنی است: شرکت مدیریت سرمایه گذاری بانک ملی ایران یکی از سهمیه دولت در هیات مدیره پست بانک را دراختیار دارد که براین اساس شرکت مذکور دکترمحبیان را بعنوان نماینده خود در هیات مدیره این بانک معرفی کرد.

 
 

URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/دکتر-محبیان-بعنوان-نماینده-شرکت-مدیریت-سرمایه-گذاری-بانک-ملی-در-هیات-مدیره-پست-بانک-ابقاء-شد.bos