شماره: 338464 تاریخ : 1397/02/11-04:16:37

دپو- شرکت بیمه تجارت نو

شرکت بیمه تجارت نو فعالیت خود را در پرتو الطاف یزدان پاک و با پشتوانه سهامداران معتبر از جمله بانک تجارت، پست بانک، شرکت های سرمایه گذاری غدیر و ایرانیان با سرمایه اولیه ثبت شده 2500 میلیارد ریالی در اردیبهشت ماه سال 1395 آغاز و شروع به ارائه خدمات تخصصی در رشته های مختلف بیمه ای را فراهم ساخت.

بانک و صنعت؛ این شرکت در صـدد است با بـهـره مـندی از دانش و تخصص فنی کارکنان خود و استفاده از پیشرفته ترین فناوری های موجود،  در قالب یک شرکت دانش بنیان، خلاق و پاسخگو، به انتخاب ویژه مشتریان و فعالان اقتصادی کشور تبدیل شود. شرکت بـیـمـه تجارت نو با راهبرد خلق مزیت های متمایز برای استفاده کنندگان و بهره‌‌مندی از تجربیات موجود و الگوهای مشتری مداری در فرآیند اخذ پوشش بیمه ای،  امیـدوار است با ارائه طرحهای روز بیمه ای، ضمن پر نمودن خلاءهای موجود این صنعت، با ایجاد اطمینان در بیمه گذاران محترم، بالاخص در پرداخت سریع و کامل خسارت، تکیه گاهی حکم برای روزهای آتی آن ها باشد.

شایان ذکر است شرکت “بیمه تجارت نو” در سال 1395 با “توانگری سطح یک” با معادل 2187 امتیاز طبق اعلام رسمی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران معرفی گردید.

درخصوص پاسخ به سوالات ویژه نامه پایگاه تحلیلی خبری بانک وصنعت، مراتب به شرح ذیل به حضور ارسال میگردد:

1.      برای گسترش حجم فروش و ارتقاء موقعیت بازاریابی دفتر نمایندگی‌های خود برای سال جاری چه برنامه‌هایی دارید؟

الف: توسعه اصولی وکیفی شبکه فروش اعم از نمایندگان تخصصی فروش عمر و عمومی

ب: ارتقای سطح دانش نمایندگان با برنامه ریزی در حوزه آموزش

ج: ارائه طرحها و ایده های موثر جهت ایجاد انگیزه در شبکه فروش

د: اطلاع رسانی در حوزه برندینگ و محصول

2.     در بازار رقابتی مشکل شرکت‌های بیمه را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

از جملـه مشکلات اصـلی رقابتی شـرکتهای بیمه:

الف: ارائه نرخه های غیر فنی

ب: نبود اطمینـان کامل در واگذاری ریسـکهای بزرگ به شرکتهای اتکایی بین المللی به لحاظ برخی تحریم ها

ج:  برخوردار نبودن از برنامه های منسجم جهت فرهنگ سازی و بالا بردن سـطح آگاهی جامعه ازخـدمات بیمه ای

د: ناکافی بودن آمار و اطلاعات در زمینه های مختلف جهت ارزیابی دقیق ریسک به منظور ارائه نرخ های متناسب

ه: توجه ناکافی به روش های فروش و خدمات پس از فروش نوین نظیر فروش الکترونیکی و فعالیت اندک استارتاپ ها در این زمینه

3.     فروش بیمه عمر و زندگی در شرکت بیمه تجارت‌نو چه جایگاه و ویژگی‌هایی دارد؟

الف: باعنایت به اینکه رشته استراتژیک شرکت بیمه تجارت نو ، بیمه عمروسرمایه گذاری می باشد. لذا این شرکت با توجه به نیاز بازارو با هـدف نوآوری و ارائه طرحهای نوین و نیز ارتقای محصولنسـبت به ارائه خدمات بیمه ای متناسب به مشتریان اقدام نموده است.

ب: در کنار توسـعه اصولی شـبکه فروش تخصصـی عمر ازجمله برنامه های اصلی این شرکت درسالجاری پراکنـدگی مناسب شـبکه فروش در تمامی شـهرهای کشور می باشـد.

ج: ارائه آموزشـهای تخصصـی به طور مستمر به شبکه فروش در حوزه بازاریابی و فروش بیمه های عمروسـرمایه گذاری

د: برگزاری جشـنواره های فصلی درحوزه فروش بیمه های عمروسرمایه گذاری و نیز کمپین های تبلیغاتی به منظور افزایش آگاهی عموم مردم

ه: طراحی محصولات جدید بیمه عمر نظیر بیمه ترمیم پاداش کارکنان و بیمه عمر و مستمری

4.     پیرو صحبت‌های دکتر همتی، رئیس کل بیمه مرکزی در مورد نداشتن سود در فروش بیمه شخص ثالث و تمرکز بر روی بیمه‌های عمر و زندگی نظر شما چیست؟

الف: فروش بیمه های عمر و سرمایه گذاری برای شرکت های بیمه دارای منافع مختلف می باشد :

قابلیت اتکا بر منابع بلند مدت بیمه های زندگی / نقدفروشی بیشتر / ضریب خسارت پایین به علت آزمایشات و غربالگری مناسب ریسک و ...

ب: فروش بیمه عمروسـرمایه گـذاری به لحاظ مدت دار بودن بیمه نامه می تواند نقش پایداری در اقتصاد خانواده داشـته باشد.

ج: باعنایت به ماهیت انـدوخته دار بودن بیمه های عمر وسـرمایه گذاری شرکتهای بیمه می بایستی تدابیر لازم جهت نگهداری اندوخته ها و ذخایر کافی به صورت نقدی مطابق آیین نامه های سرمایه گذاری را اتخاذ نمایند.

5.     در این بازار بی‌اعتماد چگونه اعتماد مشتریان را جلب می‌کنید؟

الف: جلب توجه مشتریـان به مزایای شـرکت بیمه تجارت نو اعم از برخورداری ازسـرمایه انسانی جوان و متخصـص و نیز سـرمایه اولیه منـاسب ، سطح یـک توانگری مـالی وسـهامداران معتبری چون بانک تجارت ، پست بانک ایران و...

ب: اتکایی یا انتقال بخشـی از ریسک به بیمه مرکزی ج.ا.ا وقبول تعهد به نسـبت سـهم اتکایی

ج: اتکایی اختیاری و مازاد برسـهم نگهـداری به شـرکتهای توانمند اتکایی درسـطح بین المللی

د: بررسـی های علمی پذیرش ریسک توسط مدیران فنی شـرکت های بیمه

ز: تلاش برای ارائه اطلاعات شـفاف و پرهیز از هرگونه اظهارات خلاف واقع به بیمه گذاران

6.     با توجه به شعار رهبری برای سال جاری، برای تحقق بخشیدن به آن چه برنامه‌هایی دارید؟

با عنایت به نام گذاری سال1397 به سال(حمایت از کالای ایرانی ) ازسوی مقام معظم رهبری

الف:حمایت و پشتیبانی صـنعت بیمه ازصـنایع مختلف کشورجهت اسـتفاده از پوشش های بیمه ای برای واحدهای تولید داخلی

ب:طراحی محصولات متنوع بیمه ای به ویژه در رشـته عمروسـرمایه گـذاری جهت جذب سـرمایه‌های خرد و کمک به رونق اقتصادی

ج: طراحی محصولات جدید بیمه ای متناسب با نیاز تولید کنندگان داخلی


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/دپو-شرکت-بیمه-تجارت-نو.bos