شماره: 377393 تاریخ : 1397/07/03-01:45:23

میرابی در گردهمایی بسیجیان وزارت تعاون ،کارو رفاه اجتماعی به مناسبت هفته دفاع مقدس :

دفاع مقدس طلیعه جاودانه غرور ملّی است

گردهمایی بسیجیان کارکنان وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی به مناسبت هفته دفاع مقدس ، با حضور انوشیروان محسنی بند پی سر پرست وزارت تعاون،کارو رفاه اجتماعی، سردارلقمان غلامی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور و مدیران و کارکنان سازمان های تابعه صبح امروز سه شنبه سوم مهر در سالن 17 شهریور وزارت تعاون ، کار ورفاه اجتماعی برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی وزارت تعاون، در این همایش سید محمد میرابی فرمانده بسیج وزارت تعاون،کارو رفاه اجتماعی  هدف از برگزاری این همایش  را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و دفاع مقدس  دانست و گفت :  ترویج فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت،اتحاد ، تجلیل از رشادت ها و شجاعت های ایثارگران دفاع مقدس ،انعکاس نقش اقتدار، همبستگی و تقویت خودباوری، برگرفته از فرهنگ دفاع مقدس در روند پیشبرد برنامه های کلان کشور است .

وی افزود :  معرفی نمادها و الگوهای معنویت، مقاومت و خلاقیت  و همچنین اتحاد و غرور ملی به عنوان عوامل پیروزی و موفقیت از اهداف برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس به شمار می رود.
فرمانده مرکز بسیج وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت : فرارسیدن سی و یکم شهریور ماه  و آغاز هفته دفاع مقدس یاد آور رشادت های جاودانه مردم شریف میهن عزیزمان است .
وی افزود: دفاع مقدس طلیعه جاودانه غرور ملّی است. هنگامه اتحاد و همبستگی ملّی مردم  در دفاع از شریعت اسلام و مرز های سرزمینی است که با نثار خون پاک فرزندان این مرز و بوم و ایثار و مجاهدت های مثال زدنی آنها جاودانه شد.
میرابی گفت : این دوران گویای مقاومت و مظلومیت ملتّی  است که با رهبری حضرت امام خمینی (ره) و ایمان و توکل   بر خداوند و رشادت های سربازان اسلام برگ زرینی را در تاریخ به ثبت رساند.
وی افزود : با گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد هفته دفاع مقدس و تبریک این ایام به محضر فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی) ، ملّت دلاور و رزمنده ایران اسلامی ، یاد و خاطره رشادت ها و از خود گذشتگی های رزمندگان ، جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشته و از خداوند متعال می خواهیم ما را یاری نماید تا در حفظ دستاوردهای ارزشمند انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران موفق باشیم.
در ادامه این گردهمایی سردار غلامی رئیس بسیج سازمان سازندگی کشور ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت : رمز موفقیت ما در کشور بعد از  ناکام ماندن دشمن از جنگهای روانی ، فرهنگی و اقتصادی وحدت و همدلی و جلوگیری از اختلافات است.
وی افزود: امروز با دو رویکرد  جنگ اقتصادی و جنگ روانی روبرو هستیم که  با همت یک پارچه مردم  در جنگ روانی به پیروزی  خواهیم رسید   و همچنین در جنگ اقتصادی با بریدن  ازوابستگی ها و ایجاد تولید داخلی و ایستادن بر روی پای خود این تنگنا را نیز پشت سرخواهیم گذاشت .
وی افزود :  سازمان بسیج سازندگی کشور هم اکنون بیش از هزار میز خدمت در بین مردم  دارد که پاسخگوی  مشکلات مردم هستند.
غلامی افزود : همچنین تا کنون 7 هزار و 900 گروه جهادی تحصیل کرده برنامه هایی برای افزایش تولید و کاهش هزینه ها و چرخش اقتصاد در کشورطراحی کرده اند.

URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/دفاع-مقدس-طلیعه-جاودانه-غرور-ملی-است.bos