شماره: 446302 تاریخ : 1397/10/29-10:46:35

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی مطرح کرد:

دسترسی ریلی عامل ارتقاء و افزایش رقابت پذیری در بنادر کشور

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: توسعه راه ها و امکان دسترسی ریلی کمک می کند تا وضعیت بنادر ارتقا پیدا کرده و مزیت رقابتی مناسبی ایجاد شود.

 به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان بنادر ودریانوردی، محمد راستاد در بازدید از بندر بوشهر، در خصوص افتتاح پروژه های وزارت راه و شهر سازی در استان بوشهر و تاثیر آن بر روند فعالیت های بندر بوشهر، افزود:باتوجه به اینکه یکی از ضرورت های بنادر تجاری این است که دسترسی مناسب به سیستم های حمل ونقل داشته باشند، طبیعتا توسعه راه ها و امکان دسترسی ریلی کمک می کند تا وضعیت بنادر ارتقا پیدا کرده و مزیت رقابتی مناسبی ایجاد شود.

وی تصریح کرد: بندر بوشهر با توجه به روند توسعه ایی که در آن در حال انجام است و امکانی که در مجتمع بندری نگین ایجاد شده توسعه راه ها و امکان دسترسی ریلی آن بسیار در حجم تجارت و جذب سرمایه گذار موثر است.

راستاد افزود: همانطور که سازمان بنادر و دریانوردی با افزایش عمق کانال به دنبال توسعه دسترسی دریایی است به تناسب آن بایستی فضا برای دسترسی مناسب تر در پسکرانه ها فراهم شود.

وی عنوان کرد: انتظار داریم با توجه به برنامه های توسعه ای بندر بوشهر و دسترسی ریلی از مزیت های حمل و نقل بین وجهی استفاده بهینه ببریم و بندر بوشهر هم بتواند شرایط مناسبی را بدست آورد.

 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/دسترسی-ریلی-عامل-ارتقاء-و-افزایش-رقابت-پذیری-در-بنادر-کشور.bos