شماره: 338404 تاریخ : 1397/02/10-05:21:52

مدیر درمان تامین اجتماعی همدان:

درصدد ارائه خدمات کیفی به بیمه شدگان هستیم

مدیر درمان تامین اجتماعی همدان با بیان اینکه درصدد ارائه خدمات بهتر و باکیفیت تر به بیمه شدگان هستیم، گفت: درجهت رفع مشکلات بیمه شدگان تلاش می کنیم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر علیرضا صفری در نشستی که به مناسبت روز کار و کارگر در بیمارستان آتیه همدان برگزار شد، از پیگیری ساخت درمانگاه سوم و پلی‌کلینیک دندان پزشکی تامین اجتماعی در همدان خبر داد.

وی با تاکید به اینکه از لحاظ هتلینگ و تجهیزات، شرایط بسیار خوبی در مراکز درمانی این استان فراهم شده است، افزود: وضعیت بیمارستان‌های دانشگاهی و تامین اجتماعی نسبت به قبل از اجرای طرح تحول نظام سلامت، بی نظیر است.
وی با اشاره به اینکه تمام آمبولانس‌های مراکز درمانی در استان همدان نوسازی شده اند، خاطرنشان کرد: دستگاه سی تی اسکن بیمارستان آتیه همدان و غرضی ملایر، فعال شده است و در حال ارائه خدمات به بیماران هستیم.
مدیر درمان تامین اجتماعی همدان با بیان اینکه سیستم پکس در مراکز درمانی این استان راه‌اندازی شده است، بیان کرد: با این امکانات دیگر لازم نیست پزشک در بیمارستان حضور داشته باشد و در هر مکانی گرافی‌ها قابل خواندن است.
وی با بیان اینکه درمانگاه شهرستان رزن به صورت غیررسمی راه‌اندازی شده است، تصریح کرد:‌ امیدواریم امسال عملیات ساخت درمانگاه شهرستان بهار که سال گذشته کلنگ‌زنی شد، آغاز شود.

دکترصفری با اشاره به اینکه همکاری خوبی بین بخش بیمه‌ای و درمان تامین اجتماعی در استان همدان وجود دارد، گفت: تلاش می کنیم قدم‌های خوبی برای بیمه‌شدگان برداریم. 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/درصدد-ارایه-خدمات-کیفی-به-بیمه-شدگان-هستیم.bos