شماره: 351911 تاریخ : 1397/04/16-12:49:19

در نسل بعدی پژو 208 نسخه‌های الکتریکی مشاهده می شود

با معرفی پژو 308 R هیبرید 500 اسب بخاری در سه سال پیش به جرات می‌توان گفت فرانسوی‌ها دانش لازم درباره هاچبک‌های الکتریکی شده و اسپورت را دارند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، اگرچه آن خودرو کاملاً کانسپت بود اما پژو در حال برنامه‌ریزی برای تولید نسخه‌ای با قوای محرکه الکتریکی شده است. در واقع بنا به خبر منتشر شده توسط اتواکسپرس، نسل بعدی پژو 208 GTi دارای نسخه‌ای تماماً الکتریکی خواهد بود.

این خودروی جدید در مارس 2019 و در نمایشگاه خودروی ژنو معرفی می‌شود و جدای از پرده‌برداری از نسخه‌های استاندارد احتراق داخلی، مدل بدون آلایندگی 208 GTi نیز در غرفه پژو حضور خواهد داشت. اگرچه مدل‌های عادی این خودرو از پلتفرم CMP استفاده خواهند کرد اما نسخه تمام الکتریکی معماری e-CMP خاص محصولات الکتریکی فرانسوی‌ها را خواهد داشت.

رئیس پژو پیر ایمپاراتو در مصاحبه با این مجله‌ی بریتانیایی‌ به جنبه‌های مختلف نسخه تمام الکتریکی 208 GTi اشاره داشته اما خیلی وارد جزئیات نشده است. او تنها گفته که خریداران قادر خواهند بود بین نسخه‌های استاندارد و الکتریکی یکی را انتخاب کنند و این مورد شامل حال نسخه GTi نیز می‌شود.

دلیل اینکه پژو اقدام به عرضه نسخه الکتریکی 208 GTi خواهد کرد هماهنگی با قوانین سخت‌گیرانه‌تر آلایندگی است که از سال 2020 در قاره اروپا عملیاتی خواهند شد. ایمپاراتو نمی‌خواهد که آینده کلافه و خسته‌کننده باشد و به همین دلیل است که با همکاری بازوی موتور اسپورت شرکت در حال آماده‌سازی برخی پروژه‌های جذاب پرفورمنس برای لذت مشتریان می‌باشد.

ایمپاراتو قول داده در درازمدت نسخه جاده‌ای الکتریکی شده با قدرتی در حد 536 اسب بخار تولید خواهند کرد بنابراین حتی شاهد خودرویی با خروجی بیشتر از کانسپت 308 R هیبرید یاد شده خواهیم بود. اگرچه صحبت درباره چنین خودرویی بسیار زود است اما حدس می‌زنیم در چند سال آینده شاهد معرفی چنین خودرویی باشیم.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/در-نسل-بعدی-پژو-208-نسخه‌های-الکتریکی-مشاهده-می-شود.bos