شماره: 521120 تاریخ : 1399/07/20-09:34:19

در مقابل جنگ اقتصادی جهاد می کنیم

وزیر دفاع گفت: ملت ایران فراموش نمی کند که در این برحه از زمان تروریسم اقتصادی را به ملت تحمیل کرده اند. در شرایطی که بسیاری از ملت ها به دارو، علم و فناوری دسترسی دارند، دشمن تلاش می کند ملت ایران را از حق طبیعی خود محروم کند. لذا ما در مقابل جنگ اقتصادی جهاد می کنیم.

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت ، امیر حاتمی وزیر دفاع امروز (یکشنبه) در مراسم افتتاح نمایشگاه دائمی جهاد خودکفایی صنعت ریلی و امضا تفاهم نامه میان راه آهن و وزارت دفاع، اظهار کرد: امروز گزینه اصلی روی میز ما در مقابل دشمنی که در این برحه از زمان با نهایت وحشی گری هرآنچه که در توان دارد علیه ملت ایران استفاده می کند، خودکفایی است.

وی افزود: ملت ایران فراموش نمی کند که در این برحه از زمان تروریسم اقتصادی را به ملت تحمیل کرده اند. در شرایطی که بسیاری از ملت ها به دارو، علم و فناوری دسترسی دارند، دشمن تلاش می کند ملت ایران را از حق طبیعی خود محروم کند.

امیر حاتمی ادامه داد: دشمنان بدانند که اگر این کارها را انجام می دهند تا این ملت تسلیم شوند، این اتفاق نمی افتند. ما در مقابل جنگ اقتصادی جهاد می کنیم.

وزیر دفاع تاکید کرد: ما به عنوان بخش دفاعی کشور این اطمینان را می دهیم این راه را 40 ساله آمده ایم و می دانیم انتهای این مسیر افق روشنی است و در دهان دشمن خبیث خواهیم زد.

وی افزود: دشمن 40 سال قبل خواست ما را در محرومیت قرار دهد و جنگ تحمیلی را علیه ما آغاز کردند و امروز هم کماکان ما را تحریم می کنند اما من در وزارت دفاع از کسی نشنیده ام که درباره تحریم صحبت کند و تحریم ها را به هیچ حساب کرده ایم.

امیر حاتمی گفت: ما را تحریم می کنند تا نتوانیم صادر کنیم؛ ما از تحریم ها عبور کرده ایم و وقتی قطارهای ما حرکت می کند یعنی از تحریم ها عبور کرده ایم.

وی در پایان به مدیران راه آهن و وزارت راه و شهرسازی گفت: ما با نهایت قوا در خدمت شما خواهیم بود و در کنار شما در این جهاد حضور داریم.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/در-مقابل-جنگ-اقتصادی-جهاد-می-کنیم.bos