شماره: 520269 تاریخ : 1399/07/06-02:23:06

در دیدار مدیرعامل با نماینده مردم سنقر بر حل مشکلات پستی تاکید شد

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی با مدیرعامل شرکت ملی پست دیدار و در خصوص حل موانع استفاده از خدمات پست در حوزه انتخابیه خود گفت وگو کرد.

به گزارش بانک و صنعتبه نقل ازروابط عمومی شرکت ملی پست، سیدجواد حسینی کیا نماینده مجلس یازدهم در این دیدار، ضمن تشریح مسایل و مشکلات ارسال مراسلات در حوزه انتخابیه خود، بر اهمیت تقویت بستر خدمات رسانی پست در شهرستان های سنقر و کلیایی در دوران شیوع کرونا که مردم تمایل بیشتری به استفاده از بستر پست دارند، تاکید کرد.

وی در ادامه به مزایا و نتایج مثبت توسعه خدمات پستی در این مناطق اشاره کرد و گفت: رفع مشکلات موجود می تواند موجب بهبود کسب و کارها، رونق اقتصادی منطقه و رفاه بیشتر شهروندان و تامین رضایت آنها شود.

رمضانعلی سبحانی فر مدیرعامل شرکت ملی پست نیز در این دیدار، خدمات پست به ویژه خدمات نوین و الکترونیکی شبکه در دوران شیوع ویروس کرونا را تشریح کرد و افزود: تمرکز بر حمل و جابجایی مرسولات بومی و محلی در مناطق مختلف کشور در دستور کار این شبکه قرار دارد و در تلاشیم با توسعه شبکه حمل و نقل به کمک خطوط ریلی و هوایی، پوشش خدمات پست را گسترش دهیم.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/در-دیدار-مدیرعامل-با-نماینده-مردم-سنقر-بر-حل-مشکلات-پستی-تاکید-شد.bos