شماره: 494959 تاریخ : 1398/09/18-10:32:07

در حاشیه بیست و ششمین همایش روز ملی بیمه؛ از روابط عمومی بیمه "ما" تقدیر شد

در بیست و ششمین همایش رو ملی بیمه، صنعت بیمه برترین روابط عمومی های خود را در حوزه های گوناگون رسانه های تبلیغی و حوزه‌های پژوهشی و آموزشی شناخت و از شرکت بیمه "ما" به عنوان داور قدردانی شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه "ما"،  جشنواره یاد شده هر سال با هدف رقابت پذیری و تحرک روابط عمومی های صنعت بیمه برگزار می شود.

در آیین اختتامیه این جشنواره رئیس کل بیمه مرکزی، اعضای هیئت عامل و تنی چند از مقامات ارشد صنعت بیمه با اهدای لوح تندیس و جایزه ویژه از تلاش‌های برگزیدگان این جشنواره در راستای فرهنگ سازی و اعتلای صنعت بیمه، تقدیر کردند.

در این مراسم از داود شکری مدیر روابط عمومی شرکت بیمه "ما" به دلیل دبیری  و داوری جشنواره روابط عمومی های برتر قدردانی شد. روابط عمومی شرکت بیمه "ما"  پس از کسب  عنوان روابط عمومی برتر در سه دوره متوالی، در جشنواره امسال  به عنوان دبیر و داور حضور داشت.

شایان ذکر است بیست و ششمین همایش ملی بیمه و توسعه با محوریت افزایش ضریب نفوذ بیمه؛ راهکارها و چالشهای ضریب نفوذ بیمه، با حضور رئیس جمهور، وزیر اقتصاد، رئیس کل بیمه مرکزی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، رئیس کل بانک مرکزی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، رئیس کل سازمان امور مالیاتی، معاون بانک و بیمه وزیر اقتصاد، تنی چند از مقامات کشوری و نمایندگان مجلس و همچنین مدیران و فعالان صنعت بیمه برگزار شد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/در-حاشیه-بیست-و-ششمین-همایش-روز-ملی-بیمه؛-از-روابط-عمومی-بیمه-ما-تقدیر-شد.bos