شماره: 312342 تاریخ : 1396/10/06-03:03:38

دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران: روابط عمومی ها چشم و چراغ صنعت بیمه هستند

کارگروه تخصصی روابط عمومی و تبلیغات سندیکای بیمه گران ایران پس از یک وقفه چهار ساله ، دور جدید فعالیت های خود را طی جلسه ای با حضور دبیرکل سندیکا آغاز کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران، سندیکای بیمه گران ایران پس از یک وقفه چهار ساله ، دور جدید فعالیت های خود را طی جلسه ای با حضور دبیرکل سندیکا آغاز کرد.

 سیدمحمد علیپور در نخستین جلسه کارگروه تخصصی روابط عمومی با اشاره به نظرات اعضای سندیکا مبنی بر اهمیت موضوع روابط عمومی و پیشنهادهای مطرح شده در خصوص ضرورت  تشکیل  جلسات مستمری  در این حوزه  بیان داشت: برخی مباحث  تنها در سندیکا قابل بحث است. در اینجا موضوعات فنی، حرفه ای و صنفی پیگیری می شود؛ اعضای کارگروه تخصصی روابط عمومی هم می توانند به موضوعات مربوط به کسب و کار شرکت ها بپردازند.
دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران خاطرنشان ساخت: روابط عمومی ها چشم و چراغ صنعت بیمه هستند. هم باید بخوبی محیط آنرا   رصد  کنند و هم مسیر حرکت و توسعه  در جامعه  را برای داخل صنعت بیمه شفاف و روشن نمایند. یکی از انتظارات آن است که به وجهه عمومی  صنعت بیمه بپردازید. دردوران دولت نهم و دهم  وجهه عمومی صنعت بیمه تخریب شد و به آن آسیب جدی وارد شد. ذهنیت عمومی و نهادهای تصمیم گیر  نسبت به صنعت بیمه  خیلی منفی شد و هنوز آثارش وجود دارد. ما نیازمند کار جدی و موثر برای ترمیم آن هستیم.
وی افزود: یکی از اهدافی که معین شده توسعه بیمه های عمر است و از آنجایی که این نوع بیمه نامه های بلندمدت است، توسعه آن نیازمند جلب اعتماد بیشتر جامعه به  شرکت های بیمه است. روابط عمومی ها در ایجاد و تعمیق  این اعتماد درکنار عملکرد مناسب شرکتها نقش اصلی را برعهده دارند.
دبیرکل سندیکای بیمه گران تاکید داشت مباحث کارگروه روابط عمومی را  بصورت ویژه دنبال خواهد نمود و ازاعضای کارگروه روابط عمومی خواست برای مسائل مشترک شرکتها در حوزه روابط عمومی برنامه ریزی مناسبی انجام داده و همکاری خوبی شروع شود.

URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/دبیرکل-سندیکای-بیمه-گران-ایران-روابط-عمومی-ها-چشم-و-چراغ-صنعت-بیمه-هستند.bos