شماره: 421956 تاریخ : 1397/08/30-11:03:59

خودروهای با داشتن معاینه فنی بازهم شکار دوربین های شهرداری می شوند

رانندگان بر اساس خلاف هایی که در امر رانندگی انجام می دهند توسط پلیس توقیف و جریمه می شوند و این جریمه ها در پرونده آن خودرو که راننده با آن مرتکب جرم شده ثبت می گردد؛ و خیلی مواقع صاحبان خودرو با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی خلافی های برایشان از سوی دوربین های شهرداری ثبت می شود که دیدنش دهانشان از تعجب باز ماند .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازتیتر برتر، در حال حاضر خیلی از صاحبان ماشین های که دارای برگ معاینه فنی از مراکز فنی مجاز دارند بازم از سوی دوربین های مدار بسته شهرداری جریمه می شوند و خلافی در پرونده خودرویی آن ها ثبت می شود ؛ شهرداری چرا پاسخگو نیست و روزانه هزاران خودرو را بی مورد جریمه می کند بدون این که خلافی از سوی صاحبان خودرو سر زده باشد . 

در این گزارش آمده است: خودروهایی که وارد طرح زوج و فرد می شوند مبلغ 20 هزار تومان جریمه می شوند و عوارض شهرداری هم که برای خودروها به ثبت می رسد 500/18 تومان می باشد و حال سوال اینجاست کجا دنیا 20 هزار تومان باید جریمه طرح پرداخت کنید؟! و 500/18 هزار تومان عوارض پرداخت شود و باز هم چرا مسوولان پاسخگو نیستند؟! . 

این گزارش می افزاید : حتی در کشور قانونی ویا مرجعی وجود ندارد پاسخگو باشد چرا افرادی که به قانون راهنمایی رانندگی احترام نمی گذارند در طرح پلاک خود را تغییر میدهند و دروبین های شهرداری به اشتباه شماره دیگه را برای راننده ای که خلافی نکرده ثبت می کنند و فردی که به قانون احترام می گذارد باید جریمه پرداخت کند .

شایان ذکر است ؛ با بی قانونی هایی که وجود دارد و خلافی های بی مورد که از سوی دوربین های مدار بسته شهرداری ثبت می شود فقط یک جواب در ذهن تداعی می شود که شهرداری بخشی از کسری بودجه خود را از ثبت خلافی های بی مورد دارد تامین می کند.

در این گزارش آمده است : ثبت قیمت خلافی با پیام که از طریق سامانه 1101202020 ثبت می شود با ثبت پلیس10+ یکسان نیست و هرکدام هزینه را اعلام می کنند .

تصویر زیر گواهی این امر است که هر دو برای یک پلاک خودرو و یه تاریخ ثبت شده است


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/خودروهای-با-داشتن-معاینه-فنی-بازهم-شکار-دوربین-های-شهرداری-می-شوند.bos