شماره: 520393 تاریخ : 1399/07/08-12:14:22

دبیر انجمن شرکتهای کشتیرانی:

خودتحریمی های داخلی دل مان را به درد آورده است

دبیر انجمن شرکت های کشتیرانی با اشاره به فشار به شرکتهای کشتیرانی از سوی سازمان امور مالیاتی و تامین اجتماعی گفت: خودتحریمی های داخلی دل مان را به درد آورده است.

به گزارش بانک و صنعت، مسعود پل مه امروز در مراسم گرامیداشت روز جهانی دریانوردی با اشاره به تلاش های بخش خصوصی در حوزه حمل و نقل دریایی گفت: جنگ در این دوره به جنگ اقتصادی تبدیل شده و حتی تعدادی از فعالان دریایی هستند که در حال حاضر از سوی FBI بازداشت شده اند.

وی ادامه داد: همچنین برخی کشورهای خلیج فارس تعدادی از مدیران ایرانی شرکت های کشتیرانی را برای ورود به ایران ممنوع الخروج کرده اند.

دبیر انجمن شرکت های کشتیرانی با تأکید بر اینکه تحریم آمریکا، ما را از پا درنمی آورد و ما می توانیم تمام تحریم های هوشمندانه آمریکا را دور بزنیم، تصریح کرد: از خودتحریمی های داخل دلمان به درد آمده است.

پل مه با اشاره به فشارهایی که به بخش خصوصی حمل و نقل دریایی از سوی سازمان های امور مالیاتی و تأمین اجتماعی وارد می شود، افزود: بخش خصوصی برای پایداری کشور در شرایط تحریمی از همه چیز خود گذشته است.

به گفته وی، در حال حاضر صادرات نفت خام و فرآورده های نفتی و همچنین واردات کالاهای اساسی ما با حمل و نقل دریایی حاصل اجماع دولت و بخش خصوصی است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/خودتحریمی-های-داخلی-دل-مان-را-به-درد-اورده-است.bos