شماره: 348209 تاریخ : 1397/02/15-08:11:38

خدمات ویژه پستی در نمایشگاه کتاب

مدیرکل روابط عمومی شرکت ملی پست با اشاره به اینکه خریداران کتاب می توانند از طریق باجه های پستی مستقر در نمایشگاه کتاب، کتاب های خریداری شده خود را به سراسر کشور ارسال کنند، گفت: نرخ قبول و ارسال بسته های کتاب در تهران هر کیلو یک هزار ریال و در سایر نقاط 12هزار ریال محاسبه می‌شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات؛  محمدحسن ترابی مدیرکل روابط عمومی شرکت ملی پست با اشاره به اینکه در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران باجه‌های پستی آماده خدمات رسانی به بازدیدکنندگان هستند، گفت: همزمان با برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، خدمات پستی در سه غرفه شامل غرفه اصلی ضلع جنوب، مقابل ورودی شبستان و داخل صحن عرضه می شود که خریداران کتاب و بازدیدکنندگان می‌توانند با مراجعه به باجه‌های پست با کمال اطمینان کتاب‌های خریداری شده خود را به سراسر کشور ارسال و از خدمات ویژه پست در این نمایشگاه بهره مند شوند.

وی یکی دیگر از خدمات پستی در نمایشگاه را خدمات پیکی دانست و افزود: به منظور تسریع در توزیع مرسولات در سطح شهر تهران و تحویل به گیرنده در همان روز نیز خدمات پیکی در نمایشگاه کتاب ارایه می شود.
ترابی با بیان اینکه نرخ قبول و ارسال بسته های کتاب در تهران را هر کیلو یک هزار ریال و در سایر نقاط 12هزار ریال محاسبه می‌شود، اظهار کرد:علاوه بر این، یک غرفه اختصاصی با هدف ارایه خدماتی اعم از خدمات مشاوره ای به غرفه داران، پست یافته، تمبر شناسی، نمایشگاه تمبر و ... در بام شبستان دایر شده است.
مدیرکل روابط عمومی شرکت ملی پست با اشاره به تخفیفات ویژه‌ای که پست برای مشتریان در نظر گرفته اشاره کرد و تصریح کرد: در این دوره از نمایشگاه کتاب همانند سال‌های گذشته به منظور رفاه حال شهروندان و تامین رضایت کتاب دوستان  این خدمات با نرخ مخفف قابل دریافت است.
به گفته وی، سال گذشته شبکه بزرگ پستی در طول برگزاری نمایشگاه کتاب بیش از14 هزار بسته با وزن متوسط 10 کیلوگرم را در سراسر کشور توزیع کرد.
نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 12 تا 22 اردیبهشت ماه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/خدمات-ویژه-پستی-در-نمایشگاه-کتاب.bos