شماره: 348960 تاریخ : 1397/02/26-12:12:48

با حضور رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان:

خدمات فروش صنایع داخلی نیازمند تحول است

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: نیاز است تا تولیدکنندگان داخلی به منظور جذب هرچه بیشتر بازارهای داخلی و رعایت حقوق مصرف کننده، خدمات قبل، حین و پس از فروش خود را افزایش داده و آنرا تنوع ببخشند و در این خصوص دست به تحول بزنند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، سید محمود نوابی امروز(چهارشنبه) در بازدید از کارخانجات لوازم خانگی پارس در شهر صنعتی البرز قزوین با بیان این مطلب، افزود: ارتقای کیفیت تولیدات داخلی نیز یک ضرورت انکارناپذیر است که ضمن رعایت حقوق مصرف کننده منجر به توجه بیشتر مردم به تولیدات داخلی می شود.

وی گفت: واحدهای تولیدی ما باید برای رعایت حقوق مصرف کننده با یکدیگر مسابقه بگذارند و بکوشند در این زمینه پیشتاز باشند.
نوابی تصریح کرد: تولیدکنندگان داخلی باید محصول خود را منطبق با سلیقه بازار تولید کنند و برای جذب مشتری باید رویکردهای جدید مشتری مداری را در دستور کار خود قرار دهند.
معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت همچنین یادآور شد: تولیدکنندگان نیز از حقوقی بهره مند هستند که این مهم نیز باید مورد توجه قرار بگیرد.
نوابی با اشاره به قرارگیری در سال حمایت از کالای داخلی، بیان کرد: سازمان حمایت بدون شک در کنار توجه به حقوق مصرف کنندگان به همان میزان به حقوق تولیدکنندگان نیز توجه دارد.
کارخانجات لوازم خانگی پارس با بیش از سه دهه قدمت و با 650 نیروی کار در شهر صنعتی البرز قزوین مستقر است و به تولید 30 نوع محصول شامل یخچال و فریزر،ماشین لباسشویی و جارو برقی می پردازد.
معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت و رییس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به منظور شرکت در همایش معرفی واحدهای تولیدی برتر قزوین در زمینه رعایت حقوق مصرف کننده به این استان سفر کرده است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/خدمات-فروش-صنایع-داخلی-نیازمند-تحول-است.bos