شماره: 432936 تاریخ : 1397/09/15-11:37:04

خدمات شرکت تعاونی‌های بیمارستانی در سراسر کشور تشریح شد

مدیرکل دفتر تعاونی های خدماتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، خدمات شرکت تعاونی‌های بیمارستانی در سراسر کشور را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، علیرضا ناطقی با بیان این مطلب گفت: با بررسی‌های به عمل آمده از سامانه آمارهای ثبتی از مجموع 2305 شرکت‌ تعاونی خدمات بهداشتی درمانی که در شاخه‌های بیمارستانی، درمانگاه، کلینیک‌های تخصصی ، آزمایشگاه‌، داروخانه و... در سراسر کشور فعال هستند. 

وی ادامه داد: تعداد14بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی تعاونی در استان‌های آذربایجان شرقی، ایلام، البرز، تهران، خوزستان، خراسان رضوی، سمنان، فارس، کرمانشاه، کرمان، مازندران و مرکزی وجود دارد. از جمله در استان خوزستان تعاونی بیمارستانی مهر خدمات توریسم درمانی انجام می‌دهند.
ناطقی اظهارکرد: دراستان های فارس و کرمان در هر استان 2 بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی بصورت تعاونی خدمات بهداشتی درمانی مشغول فعالیت هستند. در استان البرز تعاونی بیمارستانی مریم مجهز به بخش NRC است که یکی از دو بیمارستان استان است که به این بخش مجهزست.
مدیرکل دفتر تعاونی های خدماتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: در استان خراسان رضوی تعاونی کلینیک بهداشتی - درمانی آبنوس در زمینه پوست و مو و زیبایی خدمات توریسم درمانی انجام می‌دهند.
وی در ادامه با اشاره به این که در 13 استان کشور تعاونیها در بخش خدمات بهداشتی درمانی مجهز به مرکز ام.آر.آی هستند، بیان کرد: در استان قم فقط 2 مرکز ام.آر.آی وجود دارد که متعلق به بخش تعاونی است . در استان چهارمحال بختیاری مرکز تشخیص پزشکی هسته‌ای در بخش تعاونی خدمات بهداشتی درمانی فعال بوده و در استان اردبیل مرکز شیمی درمانی و رادیوتراپی و سنگ‌شکن کلیه فعالست که متعلق به تعاونی خدمات بهداشتی درمانی است . 
ناطقی در پایان تصریح کرد: در شاخه آزمایشگاه، داروخانه، درمانگاه ، کلینیک دندانپزشکی و کلینیک‌های تخصصی نیز تعاونیها در تمامی استانها مشغول به فعالیت هستند. 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/خدمات-شرکت-تعاونی‌های-بیمارستانی-در-سراسر-کشور-تشریح-شد.bos