شماره: 490852 تاریخ : 1398/06/26-03:44:14

خدمات سازمان تامین اجتماعی از محل وصول حق بیمه ارائه می شود

مدیر کل تامین اجتماعی استان اصفهان از شعبه دهاقان بازدید و در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولیددر شهرستان دهاقان در ساختمان فرمانداری شرکت کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعتبه نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، محمد گورابی مدیر کل تامین اجتماعی استان اصفهان ضمن تشریح چگونگی ارائه خدمات، پرداخت مستمری ها، بیمه بیکاری و .... و نحوه همکاری سازمان با کارفرمایان بدهکار و اجرای طرح بخشودگی جرایم گفت: یک سازمان درآمد هزینه ای هستیم و برخلاف سایر ادارات، اگر وجوهی را به عنوان حق بیمه دریافت می کنیم خدمات و سرویس دهی سازمان نیز از محل همین وصولی ها و همچنین سرمایه گذاری تامین می شود. 

گورابی افزود: به عنوان اهرم توسعه حامی تولید و رونق آن در خاکریز اول جنگ اقتصادی هستیم، ضمن اینکه درک درست و منطقی از وضعیت صنعت و اقتصاد داریم اما خود متاثر از این شرایط اقتصادی هستیم.

گورابی حمایت از صنایع منطقه به ویژه بخش کشاورزی و صنایع گلخانه ای منطقه را از برنامه های حمایتی اداره کل تامین اجتماعی استان اصفهان دانست و خاطر نشان کرد: کارفرمایان، بیمه شدگان و مستمری بگیران صاحبان اصلی سازمان تامین اجتماعی هستند؛ در یک گفتگوی اجتماعی همه جانبه در کشور قرار داریم. در برابر همه مخاطبین خود احساس دین و مسئولیت می کنیم و ضمن اینکه آماده ایم تا پذیرای انتقادات و پیشنهادات همه مسئولان در بخش تولید باشیم.

وی در پایان ضمن تشکر از همکاری کارفرمایان و مسئولین شهرستان گفت: سازمان تامین اجتماعی در بحث اطلاع رسانی و آموزش همگانی برای مخاطبین خود، پیش قدم بوده در عین حال آمادگی خود را برای اجرای کارگاه های آموزشی جهت کارفرمایان و بیمه شدگان منطقه اعلام می نماید.
گورابی اظهار داشت : در آینده بسیار نزدیک بیش از 200 خدمت سازمان در بستر IT ارائه خواهد شد و این در راستای گسترش چتر حمایتی سازمان و تولید بهینه خدمات سازمانی برای مخاطبین است.

قاسمیانه فرماندار دهاقان نیزگفت: در مسیر توسعه صنعتی یکی از عوامل موثر در ایجاد مشکل، عدم آگاهی مردم و کارفرمایان از قوانین حوزه ها است و درخواست داریم که درحیطه آموزش همگانی با فعالان اقتصادی منطقه همکاری داشته باشید.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/خدمات-سازمان-تامین-اجتماعی-از-محل-وصول-حق-بیمه-ارایه-می-شود.bos