شماره: 311813 تاریخ : 1396/09/29-06:20:30

خانواده مظهر انس و کانون عواطف پاک الهی است

جشنواره فرهنگی عترت خانواده کارکنان استان کرمان تحت عنوان طرح عترت با حضور مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد تعاون بسیج و خانواده همکاران برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد، حجت الاسلام و المسلمین علی اوسط رحیمی  مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد تعاون بسیج   در این مراسم اظهار داشت: همه انسانها، پاک و عاری از هر گونه پلیدی به دنیا می آیند و چنانچه شاهد بزهکاری و ناهنجاری اجتماعی هستیم ناشی از تربیت غلط و پرورش در محیط نا مناسب است لذا ضرورت تربیت صحیح فرزندان اهمیت بسیاری در ایجاد یک جامعه سالم دارد.

حجت الاسلام رحیمی گفت: خانواده مظهر انس و کانون عواطف و احساسات پاک الهی است که در آن امواج خروشان محبت والدین نسبت به فرزندان و اشتیاق کودکان در قبال پدر و مادر موج می زند لذا باید همواره تلاش کنیم تا این ارتباط عاطفی بین اعضاء خانواده همچنان پرقدرت و پر حرارت باقی بماند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد تعاون بسیج، خاطر نشان کرد: عواملی در خانواده ها وجود دارد که حرمت ها را می شکند و موجب لطمه به بنیان خانواده می شود که همنشینی و معاشرت با افراد غیر موجه یا اشخاصی که حدود و قوانین الهی را رعایت نمی کنند از جمله آنهاست.

وی با اشاره به سایر عوامل تهدید زا در خانواده ها، گفت: استفاده دائم از رسانه های جمعی، فضاهای مجازی و خصوصاً استفاده از کانال های ماهواره ای موجب بی مهری، بی محبتی و سردی کانون خانواده ها می شود و بذر گناه را در دلها خواهد کاشت.

حجت الاسلام رحیمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیروزی های اخیر جبهه مقاومت، اظهار داشت: آن چیزی که موجب شد تا فرمانده شجاع این نیروها و تمامی رزمندگان جبهه مقاومت در برابر تکفیری ها و داعشی های ظالم و خونخواری که از سوی بزرگترین استکبار های دنیا حمایت می شدند، پیروز شوند؛ برخورداری از روحیه و فرهنگ بصیرت، معرفت، تقوا، ولایت پذیری و شهادت طلبی بود که در مکتب اهل بیت (ع) خصوصاً حضرت سیدالشهدا(ع) و رهبر معظم انقلاب آموخته بودند و توانستند جلوهای زیبایی از ایثار و حمایت از حریم آل الله را به نمایش گذارند.

در ادامه، علی جعفری – رئیس اداره امور شعب استان کرمان – طی سخنانی عنوان داشت: سال 1395 برای بانک مهر اقتصاد  و به تبع آن برای استان کرمان سالی درخشان و سرشار از موفقیت بود و مجدانه پیگیریم تا در پایان سال جاری نیز کارنامه درخشانی از خود به جای گذاریم.

وی گفت: بی شک موفقیت های بانک مهر اقتصاد مرهون برنامه ریزی، تلاش، پیگیری و همت همه کارکنان آن است که در این میان خانواده همکاران با حمایت و همراهی خود نقش پر اهمیت و بی بدیلی در رشد و شکوفایی بانک ایفا می کنند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/خانواده-مظهر-انس-و-کانون-عواطف-پاک-الهی-است.bos