شماره: 316459 تاریخ : 1396/12/13-03:11:54

حمایت چهره ها از اقدام بانک گردشگری در احداث پردیس گردشگری

شماری از چهره های سیاسی و فرهنگی و فعالان محیط زیست از اقدام بانک گردشگری در احداث پردیس گردشگری و اختصاص هزینه های چاپ سر رسید و اقلام تبلیغاتی به امر درختکاری تقدیر کردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، شماری از چهره های سیاسی و فرهنگی و فعالان محیط زیست از اقدام بانک گردشگری در احداث پردیس گردشگری و اختصاص هزینه های چاپ سر رسید و اقلام تبلیغاتی به امر درختکاری تقدیر کردند.

«مرتضی طلایی»، نایب رییس سابق شورای شهر تهران و از صاحب نظران حوزه شهری، در مصاحبه با ستاد خبری نهضت درختکاری، اقدام بانک گردشگری برای توسعه فضای سبز را شایسته تقدیر دانست و گفت: «این حرکت می تواند زمینه ساز توسعه بانکداری الکترونیک از یکسو و فرهنگ سازی کاشت درختان از سوی دیگر شود تا سایر سازمان ها هم در برنامه خود این موضوع را لحاظ کنند». 

بر اساس این گزارش، «سردار محمدرضا مقیمی»، رئیس پلیس آگاهی ناجا نیز در گفتگو با این پایگاه خبری، با اشاره به اقدام بانک گردشگری در زمینه توسعه فرهنگ درختکاری در کشور، تاکید کرد: «در شرایطی که همه افراد جامعه مسئولیت دارند برای رفع آلودگی هوای تهران تلاش کنند، اقدام بانک گردشگری بسیار ارزشمند است و نشان از توجه این نهاد به سرانه فضای سبز کشور دارد».
همچنین، «عمار تفتی»، بازیگر سینما و تلویزیون در این باره گفت: «عملکرد مثبت بانک گردشگری در توسعه فضای سبز و حفاظت درختان می تواند الگویی برای سازمان ها و نهادهای دیگر در اولویت دادن به حوزه محیط زیست در اجرای برنامه ها باشد». 
گفتنی است با احداث پردیس گردشگری، 10 هزار اصله نهال در فاز اول در بخشی از پارک جنگلی چیتگر کاشته خواهد شد که این رقم در فاز دوم به 20 هزار اصله نهال می رسد. این مهم در شرایطی است که بانک گردشگری با تجدید نظر در انتشار سر رسیدها و اقلام تبلیغاتی پایان سال خود، گام مهمی در جلوگیری از قطع درختان و مصرف کاغذ برداشته است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/حمایت-چهره-ها-از-اقدام-بانک-گردشگری-در-احداث-پردیس-گردشگری.bos