شماره: 348378 تاریخ : 1397/02/17-06:30:55

حفر چاه نفت و گاز، ماموریت شرکت حفاری ایران

پروژه میدان گازی کیش، پروژه میدان آذر، پروژه آزادگان و پروژه 14 پارس جنوبی که تا پایان تیر ماه جکت سی آنها به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت، محمد رضا تاکایدی قائم مقام مدیر عامل شرکت حفاری ایران در جمع خبرنگاران در دومین روز از بیست و سومین نمایشگاه نفت، گاز پالایش و پتروشیمی گفت: ماموریت ما حفر چاه نفت و گاز است. شرکت حفاری 73 دستگاه حفاری دارد که 68 دستگاه در حال کار است.

وی افزود: کلیه سرویس های جانبی حفاری در حال فعالیت است که جمع این سرویس‌ها حدود 20 سرویس می‌باشد.

تاکایدی درباره پروژه‌های شرکت حفاری گفت: پروژه‌های فعلی شرکت حفاری عبارتند از: پروژه میدان گازی کیش، پروژه میدان آذر، پروژه آزادگان و پروژه 14 پارس جنوبی که تا پایان تیر ماه جکت سی آنها به پایان می‌رسد.

وی ادامه داد: پروژه میدان داخلی با شرکت اروندان در حال اجراست و با توجه به زمان بندی موجود باید آذرماه سال جاری تمام شود.

معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: در حال حاضر بخش عمده دکل‌های شرکت حفاری ایران در مناطق نفتی جنوب است که قرارداد 40 دکل آن با شرکت نفت مرکزی بسته شده است و قرارداد در سرویس‌های جانبی با شرکت نفت فلات قاره و نفت و گاز پارس بسته شده است.

وی با تاکید بر اتمام کار حفاری در میدان گازی کیش تصریح کرد: کار حفاری کاملا تمام شده و به دلیل نبود اجناس خاصی که از آنها در پروژه کیش استفاده شده و عدم تامین رشته های تکمیلی از چین لذا این اجناس از صندوق سرمایه کانادا تامین می‌گردد. 

تاکایدی در پایان افزود: طبق پیش بینی صورت گرفته اجناس مورد نیاز طی دو ماه آینده تحویل گرفته می شود و نهایتا تا پایان آذر و دی ماه این پروژه تکمیل و تحویل کارفرما می‌گردد.

 

بیست و سومین نمایشگاه بین‎المللی نفت، گاز پالایش و پتروشیمی، از یکشنبه، 16 اردیبهشت ماه، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‎المللی تهران آغاز به کار کرد و در تاریخ چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه به کار خود پایان می‎دهد. 

 

محمد رضا تاکایدی

 

محمد رضا تاکایدی

 

محمد رضا تاکایدی

 

محمد رضا تاکایدی

 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/حفر-چاه-نفت-و-گاز-ماموریت-شرکت-حفاری-ایران.bos