شماره: 311559 تاریخ : 1396/09/27-04:23:36

حضور معاون نظارت و سرپرستی بازرسی بانک قرض الحسنه رسالت در آذربایجان شرقی

نشست مدیر استان های آذربایجان شرقی و اردبیل و کارکنان ستادی و رؤسای شعب با حضور معاون نظارت و سرپرستی بازرسی بانک قرض الحسنه رسالت در تبریز برگزار شد .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، در این نشست حسینی معاون نظارت و سرپرستی بازرسی بانک قرض الحسنه رسالت ضمن گفتگو با کارکنان شعب رشدیه و پاستور تبریز همچنین اطلاع از روند اجرای بانکداری اجتماعی و اعتبار سنجی به اهمیت و جایگاه بازرسی در سازمان اشاره کرد و گفت: همه کارکنان بانک قرض الحسنه رسالت باید به مقوله بازرسی در جهت همسو شدن با اهداف بانک بنگرند و در گزارش ها راستی آزمایی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

 وی اعتماد سازی ، خود اظهاری صحیح و ضمانت اجرایی گزارش ها را سه محور اصلی موضوع بازرسی برشمرد و افزود :هرچه گزارش ها کمتر شود ، رفتار رئیس شعبه و بازرسی رفاقت گونه و صمیمی باشد و در تمام واحدها یک وحدت رویه شکل بگیرد به سمتی خواهیم رفت که دیگر هیچ شعبه ای نیاز به بازرسی نداشته باشد.

 در این نشست صفرزاده مدیر استان نیز با اشاره به استقبال مشتریان از خدمات بانک قرض الحسنه رسالت در گزارشی از روند رو به رشد بانکداری اجتماعی و اعتبار سنجی همچنین افزایش منابع مالی بانک در استان خبر داد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/حضور-معاون-نظارت-و-سرپرستی-بازرسی-بانک-قرض-الحسنه-رسالت-در-اذربایجان-شرقی.bos