شماره: 517818 تاریخ : 1399/05/25-11:58:35

حضور عضو هیات مدیره و معاون اعتبارات بانک کشاورزی در جلسه هم اندیشی اعضای شورای عالی استان ها

عضو هیات مدیره و معاون اعتبارات بانک کشاورزی در جلسه هم اندیشی اعضای شورای عالی استان ها به سوالات و دغدغه های اعضای این شورا پاسخ گفتند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، بعد از ظهر چهارشنبه 22 مرداد نشست هم اندیشی اعضای شورای عالی استان ها با حضور فرهاد فنودی عضو هیات مدیره و مسعود جلالیان معاون اعتبارات بانک کشاورزی و همچنین کاظمیان مدیر کل دفتر طرح ریزی شهری و طرح های توسعه عمران در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه اعضای شورای عالی استان ها پیرامون مشکلات کشاورزان سخن گفتند. چگونگی ارتقای سطح زندگی روستائیان و عشایر، امنیت غذایی کشور، ضرورت ایجاد نقدینگی در بانک کشاورزی، مشکلات کشاورزان و دامداران برای دریافت تسهیلات وضرورت ایجاد مشوق های لازم برای کشاورزان برای عبور از مرحله سنتی به مدرنیته از مهمترین موضوعاتی بود که اعضای شورای عالی استان ها به آن اشاره کردند.

همچنین درادامه این جلسه فنودی عضو هیات مدیره و جلالیان معاون اعتبارات بانک کشاورزی به پرسش های اعضای شورای عالی استان ها پاسخ گفتند و برنامه های آتی بانک کشاورزی برای کشاورزان را تشریح کردند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/حضور-عضو-هیات-مدیره-و-معاون-اعتبارات-بانک-کشاورزی-در-جلسه-هم-اندیشی-اعضای-شورای-عالی-استان-ها.bos