شماره: 446153 تاریخ : 1397/10/26-01:34:08

حضور در اتحادیه جدی گرفته شود

حضور در اتحادیه های کشور و کسب جواب اتحادیه کشوری بهترین کمک را به استارت آپ ها می کند.

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت ، حمیدرضا اعتدال مهر رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی با بیان اینکه سال جاری بسیار بد آغاز شد، گفت: کسانی که پیش بینی می کردند و راجع به کسب و کار نظر و نوید می دادند، ولی امروز وقتی حرف دوستان را می شنوید و حرف هایی برای گفتن در این کسب و کار دارند مثل اینکه دیالوگ ها عوض شده ، ما خوشبین شدیم و اتفاق هایی در حال وقوع است.

وی افزود: در حال حاضر این انجمن دارای یک هزار و 209 نفر عضو در یک سازمان مردم نهاد است؛ این افراد کنار هم جمع شدند و سعی می شود مشکلات این صنف شناسایی و به نمایندگی از این صنف از حق و حقوق ها صحبت شود.

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی اظهار کرد: بنابر تصمیمی که گرفته شد هرماه دو روز برای حل مسائل بیمه ، مالیات و... کسب و کارها برای انجمن به اشتراک گذاشته شده است.

اعتدال مهر ضمن انتقاد از انحصار در این صنف گفت: صاحب یک کسب و کار به صرف اینکه ایده و خلاقیتی در نوع نوشتن اپلیکیشن دارد محدود به انحصار طلبی می شود.

وی ادامه داد: این مسائل صحبت هایی را می طلبد که لزوما بین افراد کسب و کار در کمسیون ها و انجمن ها باشد نه در دولت، ما نمی توانیم خودمان را رها و انتظار داشته باشیم یک قاضی دادگستری مطابق با درخواست و فکر ما نظر بدهد.

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی خواستار شد: حضور در اتحادیه های جدی گرفته شود، در حال حاضر اتحادیه کشوری حدود 700 عضو دارد و تاپ تن استارت آپ هایی که تاکنون فعالیت می کنند و بهترین جوازی که به آن ها کمک کرده، پروانه کسب و کار در اتحادیه کشوری است.

اعتدال مهر اظهار کرد: امروزه سازمان ها آنقدر ارزش یافته اند که رقبا برای از بین بردن آنها وکیل می گیرند و بمنظور کاهش میزان مشارکت سازمان ها، رقبای موازی تاسیس می کنند.

وی با اشاره به میزان مشارکت سازمان های مردم نهاد خارج از کشور گفت: آن چیزی که ما کمتر از 3 درصد در آن شرکت می کنیم. حمایت، مشارکت و کنار هم بودن است و قطعا به یک زنجیره واحد تبدیل می شود تا حقوق ما از نهادهای حاکمیتی گرفته شود. لذا در سال هایی که گذشت می توانستیم با اتحاد و وحدت رویه، بسیاری از مشکلات را کمتر کنیم.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/حضور-در-اتحادیه-جدی-گرفته-شود.bos