شماره: 312273 تاریخ : 1396/10/05-07:19:25

حضور تیم آمریکایی جراحی قلب اطفال در بیمارستان لواسانی کذب است

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی شهید دکتر لواسانی، انجام اعمال جراحی قلب کودکان تحت عنوان گروه های بین المللی و خیریه را در حال حاضر، تکذیب کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ دکترعلی جمالیان اظهار کرد: درسال جاری فعالیتی با گروه بین المللی جراحی قلب اطفال در بیمارستان لواسانی نداشته ایم.

وی گفت: در سال گذشته دو برنامه به صورت کنگره جراحی قلب اطفال با یک گروه بین المللی در بیمارستان لواسانی برگزار شد که در کنار آن تعدادی جراحی با مسئولیت جراحان متخصص این بیمارستان و به منظور تبادل دانش در حضور این تیم بین المللی، انجام گرفت ونتایج بسیار خوبی برای بیماران و بیمارستان در بر داشت.

وی افزود: تمامی جراحی ها رایگان و با کمک خیرین عزیز کشورمان انجام شد و آنچه در برخی رسانه ها تحت عنوان حضور گروه آمریکایی اعلام شد، کذب محض است.

دکتر جمالیان با بیان اینکه در این خصوص فعلا برنامه ای در دستور کار نداریم، گفت: چنانچه قرار بر برگزاری کنگره مشابه با گذشته باشد، از طریق مجاری رسمی رسانه ای سازمان تامین اجتماعی اطلاع رسانی خواهد شد.

وی تصریح کرد: انتشار چنین اخبار کذبی موجب سرگردانی بیماران و خانواده هایشان است و تعداد زیادی از هموطنان که از استان ها و شهرهای دور به تهران عزیمت کرده اند، مشکلات عدیده ای گریبانگیرشان خواهد شد.

دکتر جمالیان تاکید کرد: تمامی خدمات ارائه شده در بیمارستان لواسانی مانند سایر بیمارستان های سازمان تامین اجتماعی برای بیمه شدگان اجباری، همچنان مانند گذشته، رایگان است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/حضور-تیم-امریکایی-جراحی-قلب-اطفال-در-بیمارستان-لواسانی-کذب-است.bos