شماره: 522259 تاریخ : 1399/08/12-02:23:48

جهش قابل توجه سود خالص بیمه نوین در شش ماه نخست سال جاری

بیمه نوین در شش ماه نخست سال جاری 345 میلیارد تومان سود خالص شناسایی کرد که در مقایسه با نیمه نخست سال گذشته با جهش یازده برابری روبرو شد و در مقایسه با 12 ماه سال گذشته جهش پنج برابری داشته است.

به گزارش بانک و صنعتبه نقل ازروابط عمومی و امور بین الملل بیمه نوین؛ گزارش صورت های مالی میان دوره ای شش ماه منتهی به پایان شهریور ماه سال جاری (حسابرسی نشده) این شرکت، نشان گر رشد قابل توجه در سود خالص است.

براساس این گزارش؛ شرکت فرابورسی بیمه نوین در شش ماه نخست سال جاری 752میلیارد تومان حق بیمه تولید و 300 میلیارد تومان خسارت بیمه گذاران را جبران کرد.

بیمه نوین در این دوره زمانی 36 درصد حق بیمه تولیدی خود را نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داد. در بخش جبران خسارت هم 18 درصد رشد داشته است که سرعت رشد تولید حق بیمه در این شرکت دو برابر خسارت پرداختی است.

عملکرد بسیار مطلوب بیمه نوین در بخش عملیات بیمه گری و هم بخش سرمایه گذاری ها باعث شد این شرکت 345 میلیارد تومان سود خالص شناسایی کند که در مقایسه با نیمه نخست سال گذشته با جهش یازده برابری رو به رو شد و در مقایسه با 12ماه سال گذشته بیش از پنج برابر رشد داشته است.

بیمه نوین به ازای هر سهم یک هزار و 315 ریال سود در نیمه نخست سال جاری شناسایی کرد که شاهد رشد 554 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل بود و سود انباشته این شرکت با افزایش یک هزار و 138 درصدی در نیمه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به رقم 331 میلیارد تومان رسید.

عملکرد مطلوب این شرکت فرابورسی باعث شد حقوق صاحبان سهام این شرکت با رشد 97 درصدی نسبت به پایان سال گذشته به رقم 688ممیلیاد تومان برسد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/جهش-قابل-توجه-سود-خالص-بیمه-نوین-در-شش-ماه-نخست-سال-جاری.bos