شماره: 518771 تاریخ : 1399/06/12-11:45:40

جلسه معارفه مدیریت های عمر و پس انداز، طرح و توسعه ، ریسک و بهبود فرایندها در بیمه آسیا

جلسه معارفه مدیران بیمه های عمر و پس انداز، طرح و توسعه، ریسک و بهبود فرایندها با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونان و مدیران بیمه آسیا برگزار شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین، نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در این مراسم معارفه، با تسلیت ایام عزاداری ماه محرم و شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع)، کسب افتخارات و موفقیت های اخیر توسط بیمه آسیا درعرصه فعالیت های بیمه گری در صنعت بیمه را ناشی از همبستگی و یکدلی نیروی انسانی این سازمان در بخش های مختلف آن برشمرد و بر استمرار این یکپارچگی، تاکید کرد.
مدیرعامل بیمه آسیا با اشاره به برخی از مهم ترین دستاوردهای افتخار آمیز بیمه آسیا در سال گذشته و امسال، وضعیت فعلی بیمه آسیا را از لحاظ تولید و سودآوری به ویژه در ماه های اخیر، بسیار مطلوب، ارزشمند و کم نظیر توصیف کرد و اظهار امیدواری نمود، این روند همچنان پرشتاب و پرقدرت، ادامه خواهد یافت و در این راستا، انسجام بیش از پیش و برنامه ریزی دقیق در بخش های مختلف شرکت و شبکه فروش، می تواند موفقیت های بیمه آسیا را تداوم بخشد.
گفتنی است در این مراسم، مدیران جدید بیمه های عمرو پس انداز، طرح و توسعه و ریسک و بهبود فرایندها، احکام خود را از مدیرعامل بیمه آسیا دریافت کردند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/جلسه-معارفه-مدیریت-های-عمر-و-پس-انداز-طرح-و-توسعه-ریسک-و-بهبود-فرایندها-در-بیمه-اسیا.bos