شماره: 508876 تاریخ : 1398/12/13-09:09:11

یک مقام مسئول اعلام کرد:

جلسات هیات‌های حل اختلاف مالیاتی تهران لغو شد

یک مقام مسئول اعلام کرد: به منظور پیشگیری از ویروس کرونا، کلیه جلسات هیات‌های حل اختلاف مالیاتی در تهران تا پایان سال جاری لغو شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از پژوهشکده پولی و بانکی، محمدرضا نوری از لغو کلیه جلسات هیات‌های حل اختلاف مالیاتی تا پایان سال خبر داد و گفت: به منظور پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، جلسات هیات‌های حل اختلاف مالیاتی به سال آینده موکول خواهد شد.

محمدرضا نوری با اشاره به بخشنامه معاونت سازمان امور مالیاتی کشور،تشریح کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و تمهیدات اتخاذ شده در سطح کشور، به منظور جلوگیری از گسترش بیماری و رعایت حقوق مودیان محترم مالیاتی در سطح استان تهران، جلسات هیات های حل اختلاف مالیاتی «اشخاص حقیقی در کلیه منابع مالیاتی» به سال 1399 موکول شد.

وی افزود: این امر مانع از تشکیل جلسات مزبور به درخواست اشخاص یاد شده نخواهد بود. رئیس امور مالیاتی شهر و استان تهران، از مودیان مالیاتی خواست تا از مراجعه غیر ضروری به ادارات امور مالیاتی خودداری کنند و در صورت هرگونه سوال مالیاتی با سامانه ارتباط مردمی 1526 تماس گرفته و پاسخ خود را دریافت نمایند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/جلسات-هیات‌های-حل-اختلاف-مالیاتی-تهران-لغو-شد.bos