شماره: 352103 تاریخ : 1397/04/20-01:00:36

معاون وزیر راه:

جابجایی سالانه 600 میلیون تن کالا در جاده های کشور

معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: از آنجا که سالانه 600 میلیون تن کالا در جاده های کشور جابجا می شود ، ایمنی و نگهداری راهها از اهمیت بخصوصی در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور برخوردار است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، عبدالهاشم حسن نیا روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیران کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان افزود: با نگاه ویژه دولت، برای نگهداری راهها در وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای طی سالهای گذشته اقدامات و تدابیر خوبی انجام شده است.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: استان کرمان با داشتن 11 هزار کیلومتر از راههای کشور نقش حساسی را در ترانزیت و انتقال بار و مسافر جاده ای برعهده دارد که باید به لحاظ تخصیص اعتبارات نگاه جدیدی به زیرساختهای جاده ای این استان بشود.
به گفته حسن نیا از مدیرکل سابق راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان به عنوان معاون برنامه ریزی این سازمان استفاده می شود زیرا این مدیر با داشتن مسئولیت در بسیاری از استان های جنوبی، اشراف کاملی به جنوب شرق کشور دارد و باید از توانایی وی در راستای برنامه ریزی و ایمنی جاده ها استفاده شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: همچنین باید با حمایت نمایندگان در مجلس شورای اسلامی، استاندار کرمان و مدیران این استان روند کاهشی وضعیت تلفات در راههای این استان را ادامه داد.
براساس این گزارش در خاتمه این مراسم از خدمات خداداد مقبلی به عنوان مدیرکل سابق راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان تقدیر شد و علی حاج سیدعلیخانی به عنوان مدیرکل جدید این اداره کل منصوب شد.
این آیین روز چهارشنبه با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، مدیرکل ایمنی و راههای این سازمان، معاون عمرانی استاندار کرمان، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، فرمانده انتظامی استان، فرماندار، رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی در محل فرودگاه کرمان برگزار شد. 
علی حاج سیدعلیخانی مدیرکل جدید راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان سوابق مدیرکلی راه ترابری و راه و شهرسازی و مدیرکلی مکانیک خاک استان کرمان را در کارنامه اجرایی خود دارد. 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/جابجایی-سالانه-600-میلیون-تن-کالا-در-جاده-های-کشور.bos