شماره: 388821 تاریخ : 1397/07/19-03:14:35

ثبت نام نمایشگاه اتوکام اصفهان شروع شد

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی اتوکام اصفهان در تاریخ 21 تا 25 آبان سال جاری در اصفهان برگزار خواهد شد. فراخوان ثبت نام این نمایشگاه منتشر شده و علاقه مندان به شرکت در این نمایشگاه از روز یکشنبه 15 مهر از ساعت 8:30 صبح توانسته اند فرآیند ثبت نام خود را شروع کنند. این نمایشگاه که یکی از باسابقه‌ترین نمایشگاه‌های استان اصفهان و حتی کشور به شمار می‌رود، اکنون جزو پرمخاطب‌ترین نمایشگاه‌های سالانه شناخته می‌شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، استمرار و نظم در برگزاری یکی از مهم‌ترین شاخص‌های این نمایشگاه بوده است. این ویژگی حتی در نمایشگاه الکامپ تهران نیز مشاهده نمی‌شود چرا که نمایشگاه تهران در برخی دوره‌ها به دلیل تغییر مجری برگزار کننده و یا تغییر سیاست‌ها، نظم و کیفیت خود را از دست داده است. از سوی دیگر به دلیل حضور شرکت‌های معتبر و توانمند حوزه آی‌تی در اصفهان و بازار بسیار خوبی که این استان در اختیار دارد، این نمایشگاه از جایگاه مناسبی در کشور برخوردار است. حمایت مسئولان و متولیان امر از این نمایشگاه را نیز می‌توان در افزایش و اعتبار آن مؤثر دانست. کیفیت حضور شرکت‌ها، رویدادها و برنامه‌های جانبی این نمایشگاه که ابعاد علمی نمایشگاه را تقویت کرده است و همکاری تنگاتنگ شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان به عنوان نهاد تخصصی این حوزه نیز از دیگر دلایل موفقیت این نمایشگاه به شمار می‌رود.

محمد اطرج، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان اصفهان با اشاره به برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر و اتوماسیون اداری اصفهان (اتوکام 2018) از 21 تا 25 آبان‌ماه امسال، گفت: تیم‌های مختلف فعال در برگزاری نمایشگاه تمامی تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا نمایشگاه اتوکام امسال بر اساس استانداردهای روز دنیا برگزار شود. وی با بیان اینکه از ماه‌ها قبل تیم‌های مختلفی فعالیت خود را برای سازماندهی و برنامه‌ریزی نمایشگاه اتوکام اصفهان آغاز کرده‌اند، افزود: برای برگزاری این نمایشگاه یک شورای سیاست‌گذاری با حضور تمامی ذی‌نفعان این صنعت تشکیل شده و تلاش کرده‌ایم با استفاده از نظرات همه اعضای این شورا، بهترین شرایط را برنامه‌ریزی کنیم.

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای اصفهان با تجلیل از عملکرد و حمایت شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان برای برگزاری این نمایشگاه تصریح کرد: با شرایطی که شرکت نمایشگاه های اصفهان ایجاد کرد، تصمیم گرفتیم فضایی در اندازه یک سالن را به کسب و کارهای نوپا از حوزه‌های مختلف اختصاص دهیم؛ پیش‌بینی می‌کنیم حدود 100 استارتاپ در حوزه‌های مختلف از جمله ساخت بازی، تجارت الکترونیک، شهر هوشمند، پلت‌فرم و... در این نمایشگاه حضور فعال داشته باشند.

وی تاکید کرد: تفاوت این نمایشگاه با نمایشگاه سال گذشته این است که در اتوکام 96 تمامی استارتاپ‌ها در در نقاط مختلفی به صورت پراکنده استقرار یافته بودند اما امسال یک مکان مشخص برای این کسب و کارها پیش‌بینی کرده و اختصاص داده‌ایم.

 وی با بیان اینکه شعار نمایشگاه اتوکام امسال اصفهان «توسعه اقتصاد دیجیتال با توان ایرانی» انتخاب شده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه فعالان صنعت کامپیوتر و اتوماسیون اداری در سال جاری با مشکلات اقتصادی بسیاری دست به گریبان بوده‌اند، سعی داشتیم تغییرات ساختاری ویژه‌ای را نیز در نمایشگاه ایجاد کنیم.

 اطرج با بیان اینکه بخشی از فضای نمایشگاه امسال نیز برای فریلنسرها و برنامه‌نویسان آزاد پیش‌بینی شده است، ادامه داد: با توجه به اینکه وزارت ارتباطات نیز تاکید دارد که فعالان حوزه برنامه‌نویسی در سریع‌ترین زمان ممکن مشغول به کار شوند، فضایی برای حضور فریلنسرها در نظر گرفته‌ایم تا با ارائه توانمندی‌های خود، شرایط مطلوبی برای اشتغالزایی ایجاد شود.

به گفته وی، بسیاری از شرکت‌های بزرگی که در حوزه سرمایه‌گذاری روی استارتاپ‌ها کار می‌کنند در نمایشگاه امسال حضور خواهند یافت که از آن جمله می‌توان به کافه بازار، منتورها و مشاورانی که در این حوزه فعال هستند اشاره کرد.

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای اصفهان همچنین به برگزاری بخشی به نام «اتوکام تاکس» در نمایشگاه امسال اشاره کرد و گفت: در قالب این برنامه، افراد یا شرکت‌های مختلف، ایده و محصولات جدید خود را برای سایرین معرفی می‌کنند و علاقمندان در صورت تمایل می‌توانند حمایت‌های لازم برای تجاری‌سازی محصولات و ایده‌های آنان را انجام دهند.

وی درباره دیگر قسمت‌های فعال در نمایشگاه اتوکام امسال نیز اظهارداشت: شرکت‌های نرم‌افزاری، شرکت‌های ارائه کننده سخت‌افزار، زیرساخت، شبکه، امنیت و آموزش، اوپراتورها، اف‌سی‌پی‌ها، دولت الکترونیک و دفاتر پیشخوان دولت نیز از دیگر شرکت‌کنندگان نمایشگاه اتوکام امسال خواهند بود.

اطلاعات ضروری نمایشگاه

تاریخ برگزاری: 21 تا 25 آبان 97

برگزارکننده: شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان

تلفن: 03132603006

ایمیل: info@isfahanfair.com

ساعت بازدید: 15 تا 21

سایت رسمی نمایشگاه


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/ثبت-نام-نمایشگاه-اتوکام-اصفهان-شروع-شد.bos