شماره: 517953 تاریخ : 1399/05/26-05:42:40

تکریم و تجلیل دکترشیری از کارکنان آزاده پست بانک ایران

دکتر بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران به مناسبت بیست وششم مردادماه سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی از کارکنان آزاده شاغل و بازنشسته این بانک تکریم و تجلیل به عمل آورد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، شیری ضمن تبریک این روز و با اشاره به رشادت ها و ایثارگری خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان گرانقدر در راستای حفاظت از آب و خاک کشور گفت: همه این عزیزان با پیروی از تعالیم اسلام و انقلاب و رهبری امام خمینی(ره)، توانستند در عرصه پربرکت دفاع مقدس، حماسه ای به یادماندنی و جاودان و غرورآفرین از خود به یادگار بگذارند.
وی تصریح کرد: خانواده های این عزیزان همواره صبوری و بردباری را پیشه کرده و به عنوان شمع های خاموش نشدنی با گذشت و ایثارگری های خود، حماسه های زیادی را در تاریخ انقلاب اسلامی به یادگار گذاشته و نقشه های مخالفان و دشمنان انقلاب را برآب کردند.
شیری تأکید کرد: دوران دفاع مقدس یکی از افتخارآمیزترین، درخشان ترین و مهم ترین بخش های تاریخ انقلاب اسلامی است زیرا در این دوران اقتدار و عزت ایرانیان به جهان ثابت شد. درواقع این دوران، امروزه الگویی برای تمامی ملت های مبارز و آزادی خواه است.
مدیرعامل پست بانک ایران افزود: آزادگان سرافراز درطول جنگ تحمیلی، پیام آوران انقلاب بوده و سیره آنان نیز فریاد سربلندی و شکوهمندی ملت ایران اسلامی اسـت کـه برای همیشه ماندگار شده است.
حمید تفرشی مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور ایثارگران نیز در این جلسه ضمن تبریک سالروز ورود آزادگان به کشور گفت: این روز، سالروز ورود عزیزانی است که از جنس نور و نماد واقعی صبر، استقامت و ایثار هستند.
وی تصریح کرد: قطعاً بخشی از این صبر و استقامت را خانواده های شهداء و آزادگان تقبل کرده اند و همه باید قدردان آنان باشیم.
همچنین در ادامه اسد گرامی مشاور مدیرعامل پست بانک ایران در امور ایثارگران، گزارشی از اقدامات انجام شده درحوزه ایثارگران و آزادگان ارائه کرد.
گفتنی است: به همین مناسبت از علی فیضی زاده بازنشسته آزاده مدیریت شعب استان آذربایجان شرقی، فیض الله رحمتیان بازنشسته آزاده مدیریت شعب استان ایلام و دیگر کارکنان آزاده این بانک در سراسر کشور تجلیل بعمل آمد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/تکریم-و-تجلیل-دکترشیری-از-کارکنان-ازاده-پست-بانک-ایران.bos