شماره: 519339 تاریخ : 1399/06/22-08:03:49

تولیدکنندگان در خط مقدم رشد و توسعه اقتصادی

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت ، حمید رضا بنی کریمی مدیر عامل هلدینگ پانل مهدی در بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان اظهار کرد: گروه صنعتی پانل مهدی با 50 سال فعالیت در زمینه تولید محصولات پیش ساخته فعالیت داشته است و در سال جاری طبق فرمایشات مقام معظم رهبری برای کمک به جهش تولید، ظرفیت ها تا 400 درصد افزایش داشته است همچنین محصولات پیش ساخته را در سبد کالایی تکمیل کرده ایم و اکنون کامل ترین سبد محصولات پیش ساخته را در سطح خاورمیانه معرفی می کنیم.

وی افزود: این افزایش ظرفیت باعث شده زمینه برای اشتغال هزار نفر بصورت مستقیم و غیرمستقیم در سطح کشور فراهم شود، همچنین در سال جاری اقدام به اعطای نمایندگی کردیم که هدف اصلی آن در بحث برگزاری نمایشگاه و رسانه ها، اطلاع رسانی این موضوع در سطح کشور بوده تا اعطای نمایندگی به نحو احسنت انجام شود.

بنی کریمی هدف از اعطای نمایندگی را اشتغال زایی مولد اعلام کرد.

بنی کریمی در خصوص توسعه و صادرات گفت: به کشورهای خاورمیانه از جمله افغانستان، پاکستان، لبنان و سوریه صادرات داشتیم که 30 درصد از سبد کالایی را شامل می شود و طبق برنامه در سال آتی، به کشورهای آسیای میانه، شمال آفریقا و کشورهای شرق اروپا صادرات خواهیم داشت و امیدواریم با حمایت دولت این امر محقق شود.

مدیر عامل هلدینگ پانل مهدی با بیان اینکه تولیدکنندگان در خط مقدم رشد و توسعه اقتصادی هستند، افزود: با رشد و توسعه واردات در این زمینه قطع شد و با بومی سازی این محصولات سعی کردیم مواد اولیه را صد در صد ایرانی بکنیم و از تولید کنندگان داخلی حمایت کنیم و این امر باعث شده در سال های گذشته تحریم ها نتواند در میزان تولیدات خدشه ای وارد کند.

وی اظهار کرد: در بازار داخلی، 25 درصد از سهم بازار را داریم و برنامه داریم در سال آینده این سهم را به 40 درصد افزایش دهیم. در بحث صادرات نیز 30 درصد از سبد کالایی صادرات انجام می شود.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/تولیدکنندگان-در-خط-مقدم-رشد-و-توسعه-اقتصادی.bos