شماره: 351297 تاریخ : 1397/04/04-03:34:13

توسعه کارآفرینی با سامانه جامع تبلیغات و روابط عمومی با پشتیبانی صندوق حمایت از صنایع الکترونیک

یک شرکت ایرانی با کمک تسهیلات صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) اقدام به تولید سامانه نرم‌افزاری جامع تبلیغات و روابط عمومی (ادپرتال) کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی صحا؛ درحال حاضر مرجع معتبری برای رصد و مقایسه قیمت همه رسانه‌های تبلیغاتی برای مدیران بازاریابی، فروش و تبلیغات و روابط عمومی در ایران وجود ندارد، از این رو، صاحبان رسانه‌ها نیز به جز آژانس‌های تبلیغاتی برای معرفی رسانه خود ندارند و این‌گونه است که رسالت مشاوره بی‌طرفانه شرکت‌های تبلیغاتی با منافع اخذ کمیسیون از فروش رسانه‌ها تداخل پیدا کرده است.

ادپرتال اولین سامانه جامع تبلیغات و روابط عمومی است که این نیاز را در بستر اینترنت برطرف کرده است. و کلیه رسانه‌های دیجیتال، محیطی، نشریات چاپی، شبکه‌های اجتماعی، همایش‌ها و رویدادها، رسانه‌های جمعی و... را شامل می‌شود.

سید صابر سیدعلی؛ مدیرعامل شرکت سیستم‌های اطلاعاتی مدیریتی یکپارچه سما (سامیکس) درخصوص این سامانه گفت: این سامانه می‌تواند فروش شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی را افزایش داده و با کمک به انتخاب رسانه تبلیغاتی موثر نقش به‌سزایی در کسب درآمد برای شرکت‌ها ایفا کند.

وی درخصوص ویژگی‌های این سامانه نیز گفت: این سامانه، محیطی تخصصی برای تسهیل انتخاب رسانه تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی مناسب را فراهم می‌کند، همچنین امکان مقایسه قیمت‌ها، فراهم آمدن شاخص‌های اثربخشی رسانه‌ها برای افرادی که نیاز به تبلیغات و اطلاع‌رسانی موثر دارند با استفاده از آن به‌وجود می‌آید.

مدیرعامل این شرکت تصریح کرد: همچنین ادپرتال تعامل بین آگهی‌دهنده و صاحبان رسانه‌ها ایجاد کرده و علاوه بر این، امکان سفارش، رزرو رسانه و بهره‌مند شدن از تخفیفات متعدد را به همراه امکان ارزیابی و گزارش‌گیری از کمپین‌های برگزارشده با مدل و مکانیزم تحلیلی و مقایسه‌ای فراهم آورده است.

سیدعلی در ادامه در رابطه با اپلیکیشن موبایل ادپرتال نیز گفت: سامانه ادپرتال از گذشته وجود داشته و فعال بوده است و ما توانستیم با همکاری صحا اپ موبایل را هم توسعه دادیم. درحال حاضر اپلیکیشن موبایل سامانه نرم افزاری جامع تبلیغات و روابط عمومی از طریق استور Google Play برای کاربران در دسترس است.

وی در رابطه با روند دریافت تسهیلات از صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک گفت: مشکلی در دریافت تسهیلات نداشتیم و دست‌اندرکاران صندوق خیلی خوب همکاری کردند، حمایت‌های این‌چنینی جرات کارآفرینی و راه‌اندازی سیستم‌های جدید را در افراد کارآفرین ایجاد می‌کند. 

سیدعلی در ادامه صحبت‌هایش گفت: مهم‌ترین کمک این تسهیلات این بود که ما توانستیم استارت‌آپ خود را تامین مالی می‌کنیم و آن را در مسیر خوبی پیش ببریم که منجر به افزایش درآمد شرکت شد و با استفاده از این ارزش افزوده توانستیم هزینه تبلیغاتی سامانه خود را تامین و تعداد مشتریان بیشتری جذب کنیم. همه کسانی که صاحب رسانه یا ارائه‌دهنده خدمات تبلیغاتی نظیر چاپ و ... هستند می‌توانند رسانه یا خدمات خود را به‌صورت رایگان در ادپرتال ثبت کنند و  همه کسانی که می‌خواهند رسانه تبلیغاتی انتخاب کنند می‌توانند با پرداخت حق عضویت ناچیزی در ادپرتال از کلیه اطلاعات دسته‌بندی شده و طبقه‌بندی شده این سامانه استفاده کرده و با انتخاب‌های بهتر نسبت به اثربخشی بیشتر تبلیغات و اقدامات روابط عمومی خود مطمئن شوند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/توسعه-کارافرینی-با-سامانه-جامع-تبلیغات-و-روابط-عمومی-با-پشتیبانی-صندوق-حمایت-از-صنایع-الکترونیک.bos