شماره: 521405 تاریخ : 1399/07/24-04:06:38

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران خبرداد

توسعه زیرساخت های تأمین و توزیع گازمایع در سیستان و بلوچستان

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران به توسعه ناوگان حمل و نقل گازمایع اشاره کرد و گفت: خوشبختانه مشکلی در زمینه تأمین و توزیع گازمایع در فصل سرما وجود ندارد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، کرامت ویس کرمی پس از بازدید از تاسیسات و ستاد این منطقه، در نشستی با حضور برخی مدیران ستادی و مدیرعامل شرکت پرسی ایران گاز، موضوع گازمایع را مهم برشمرد و افزود: با توجه به اینکه 720 هزار خانوار مصرف کننده گاز مایع در سیستان و بلوچستان وجود دارد و 80 درصد بازار فروش این فرآورده در اختیار شرکت پرسی ایران گاز است، لازم است پیگیری ها و همکاری های مستمر برای تأمین و توزیع به موقع آن انجام شود.

وی با اشاره به توسعه ناوگان حمل و نقل گازمایع که با افزایش کشنده های جاده ای و واگن های حمل ریلی ازسوی شرکت پرسی ایران گاز انجام می شود، گفت: خوشبختانه مشکلی در زمینه تأمین و توزیع گازمایع در فصل سرما وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران از پیگیری های مستمر استاندار و معاون اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان قدردانی کرد.

حمیدرضا حدادی، مدیرعامل شرکت پرسی ایران گاز کشور نیز در این نشست ضمن قدردانی از مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کشور، استاندار و مدیران استانی سیستان و بلوچستان گفت: با پیگیری های جدی و مستمر مسئولان استان و اضافه کردن 11 کشنده به ناوگان حمل و نقل، مشکل ذخیره سازی و تامین موجودی گازمایع برطرف شده است و از طرفی با اعطای تسهیلات خرید نیسان، مشکل توزیع گاز مایع درب منازل نیز حل می شود.

وی افزود: با اجاره و به کارگیری 20 کشنده و مجوز واردات واگن های دست دوم مشکل ناوگان حمل و نقل گاز مایع پرسی ایرانگاز در سیستان و بلوچستان و دیگر استان ها حل می شود.

مدیرعامل شرکت پرسی ایران گاز ادامه داد: با اجرای طرح توزیع سبدی گازمایع از سوی پرسی ایران گاز با رعایت استانداردها در 20 نقطه شهر زاهدان و توسعه ناوگان درون شهری وضع توزیع، مطلوب می شود.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/توسعه-زیرساخت-های-تامین-و-توزیع-گازمایع-در-سیستان-و-بلوچستان.bos