شماره: 489881 تاریخ : 1398/06/02-12:17:45

نماینده ولی فقیه در لرستان تاکید کرد:

توسعه زیر ساخت های شهری با پرداخت مالیات

نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان لرستان اظهار داشت: توسعه زیر ساخت های شهری و آبادانی کشور با پرداخت مالیات امکان پذیر است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از سازمان امور مالیاتی، آیت الله میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه شهرستان خرم‏آباد در حاشیه برگزاری نماز جمعه در مصلای الغدیر، با حضور در محل برگزاری طرح شمیم خدمت با مدیر کل و کارکنان امور مالیاتی دیدار و گفتگو کرد.
محمدی، مدیر کل امور مالیاتی لرستان در جریان این دیدار، گزارشی از عملکرد اداره کل امور مالیاتی استان و مشاوره مالیاتی توسط همکاران امور مالیاتی هم زمان با برگزاری نماز جمعه، ارایه کرد. 
محمدی، طرح شمیم خدمت و ارایه خدمات مالیاتی را در راستای افزایش خدمت رسانی به مودیان و ارایه توضیحات و اطلاع رسانی در خصوص نحوه ارسال فهرست معاملات موضوع ماده 169 قانون مالیات‏های مستقیم، نحوه ارایه اظهارنامه، محاسبه مالیات بر ارزش افزوده و موارد مصرف مالیات و پاسخ به سوالات مالیاتی مراجعه کنندگان اعلام کرد.
در خاتمه، آیت اله میرعمادی،ضمن تقدیر و تشکر از مدیر کل و کارکنان اداره کل امور مالیاتی استان، بر اهمیت پرداخت مالیات و نقش آن در توسعه شهری برای مردم استان تاکید کرد و افزود: کارکنان امور مالیاتی باید رعایت قوانین و مقررات همراه با عدل و انصاف، تکریم ارباب رجوع و برخورد همراه با سعه صدر با مودیان را سرلوحه کار خود قرار دهند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/توسعه-زیر-ساخت-های-شهری-با-پرداخت-مالیات.bos