شماره: 517869 تاریخ : 1399/05/25-05:53:23

رئیس اداره آموزش های تخصصی سازمان امداد و نجات اعلام کرد

توزیع بسته های بهداشتی کرونا میان اتباع افغانستانی

رئیس اداره آموزش های تخصصی امداد و نجات گفت: توزیع پک بهداشتی کرونا بین اتباع افغانستانی با هماهنگی سازمان امداد و نجات، جمعیت هلال احمر و دفتر کمیته بین المللی صلیب سرخ انجام می شود.

به گزارش بانک و صنعت، محمدعلی کاووسی گفت: توزیع پک بهداشتی کرونا بین اتباع افغانستانی با هماهنگی های صورت گرفته بین سازمان امداد و نجات، معاونت امور بین الملل جمعیت هلال احمر و دفتر کمیته بین المللی صلیب سرخ در تهران انجام می شود.

وی ادامه داد: در راستای اهداف بشردوستانه هلال احمر در کنار آموزش های آگاهی از خطرات مین نسبت به آموزش موارد ایمنی و خود حفاظتی و همچنین توزیع اقلام بهداشتی بین اتباع افغانستانی که از کشور ایران خارج می شوند، اقدام می شود.

کاووسی مطرح کرد: با توجه به این که از سال 84 تاکنون مرکز آموزش های آگاهی از خطرات مین هلال احمر در مرز دوغارون راه اندازی شده است، تمامی اتباع افغانستانی که از ایران خارج می شوند باید قبل از خروج در کلاس های آموزشی هلال احمر شرکت کرده و پس از طی دوره یادشده مجاز به خروج از کشور خواهند بود.

رئیس اداره آموزش های تخصصی سازمان امداد و نجات عنوان کرد: با توجه به شرایط به وجود آمده به خاطر شیوع ویروس کرونا و به منظور افزایش ایمنی و سلامت افراد، بروشورهای آموزشی آگاهی از خطرات مین و نحوه خود حفاظتی برابر کرونا توزیع می شود. همچنین کنار این بروشورها بسته حفاظت فردی شامل ماسک، دست کش و ژل ضدعفونی کننده است هم در اختیار افراد قرار داده می شود.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/توزیع-بسته-های-بهداشتی-کرونا-میان-اتباع-افغانستانی.bos