شماره: 521941 تاریخ : 1399/08/06-03:11:24

توان پاسخگویی سازمان تأمین اجتماعی با توسعه مرکز 1420 ارتقا می یابد

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ، پاسخگویی را از وظایف مهم این سازمان برشمرد و گفت: تلاش می کنیم هر بیمه شده در هر نقطه از کشور به راحتی پاسخ سوالات و درخواست خود را دریافت کند تا به هدف نهایی این سازمان که کسب رضایتمندی آنها است، برسیم.

به گزارش بانک و صنعتبه نقل ازروابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر مصطفی سالاری در جلسه شورای راهبری مرکز ارتباطات و نظارت مردمی(1420) با بیان اینکه بسیاری از مقدمات توسعه این مرکز از نظر سخت افزار، نرم افزار و نیروی انسانی آماده شده است، افزود: طبیعتاً کاستی هایی هم وجود دارد که باید بازبینی و نسبت به رفع آنها اقدام کنیم.

وی گفت: مرکز ارتباطات نقطه ارتباطی بین سازمان و مخاطبان است. مردم می توانند بدون مراجعه به سازمان ها از طرق مختلف مانند تلفن، پیامک، ایمیل و وب سرویس ها در خواست خود را ارائه و پاسخ لازم را دریافت کنند.

سالاری ادامه داد: با توسعه مرکز 1420 برای بهبود مستمر فرآیندها باید آمادگی داشته باشیم. مسایلی که از سوی مخاطبان در تماس با این مرکز مطرح می شود باید با پاسخ فنی و کارشناسی مواجه شود و در نهایت منتج به بهبود فرایند و سیستم های این سازمان شود.

وی آموزش مستمر کاربران مرکز ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تامین اجتماعی را مورد تاکید قرار داد و گفت: برگزاری دوره های آموزشی منظم برای کاربران و ارزیابی مستمر عملکرد این مجموعه انتظار داریم که تحول اساسی در پاسخگویی سازمان به جامعه ایجاد شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: قطعا با رونمایی از طرح توسعه مرکز ارتباطات و نظارت مردمی این سازمان با افزایش 5 برابری تماس های روزانه روبرو خواهیم شد و 4 هزار تماس روزانه با این مرکز به22 هزار تماس افزایش خواهد یافت. از این رو توان پاسخگویی مان را ارتقا می دهیم.

وی با بیان اینکه شخصا در مرکز ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تامین اجتماعی حاضر خواهم شد و مستقیما با بیمه شدگان گفتگو خواهیم کرد، اظهار داشت: معاونین و مدیران سازمان حتما در این مرکز حضور می یابند و از نزدیک در جریان مسایل مخاطبان قرار می گیرند.

سالاری بابیان اینکه همچنین از ظرفیت شبکه های اجتماعی برای ارتباط با بیمه شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان و دریافت نظرات و مسایل آنها استفاده خواهیم کرد، گفت: برای ارتقای پاسخگویی از ابزارهای مختلف بهره می گیریم تا امکان طرح سئوال و دیدگاه شرکای اجتماعی فراهم باشد.

همچنین در این جلسه مدیران و کارشناسان حوزه ‎های مختلف نظرات خود را در مورد پیشرفت توسعه مرکز ارتباطات و نظارت مردمی بیان کردند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/توان-پاسخگویی-سازمان-تامین-اجتماعی-با-توسعه-مرکز-1420-ارتقا-می-یابد.bos