شماره: 509855 تاریخ : 1398/12/27-05:49:31

تمهیدات بانک قوامین در راستای کاهش مخاطرات ویروس کرونا در شعب بانک قوامین

بانک قوامین همگام با شبکه بانکی کشور و در راستای اجرای بخشنامه ها و ابلاغیه های بانک مرکزی با موضوعیت کاهش مخاطرات ناشی از ویروس کرونا ضمن ابلاغ مفاد بخشنامه های مذکور تمهیدات لازم جهت بهر ه گیری بیش از پیش مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیک را در شعب خود فراهم آورد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعتبه نقل از روابط عمومی بانک قوامین، بانک قوامین همگام با شبکه بانکی کشور و در راستای اجرای بخشنامه ها و ابلاغیه های بانک مرکزی با موضوعیت کاهش مخاطرات ناشی از ویروس کرونا ضمن ابلاغ مفاد بخشنامه های مذکور تمهیدات لازم جهت بهر ه گیری بیش از پیش مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیک را در شعب خود فراهم آورد.

1- در راستای محدود نمودن تبادل وجه نقد بین مردم سقف مبالغ درخواستی مشتریان برای صدور کارت هدیه تا 20 میلیون ریال افزایش یافت .
2- با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز و خطر افزایش بیماری مسری کرونا توزیع اسکناس نو در شعب ممنوع و انتقال و تبادل وجه نقد در شعب بین مشتریان و کارکنان محدود می باشد.
3-کلیه کارت هایی که تاریخ انقضای آنها از 15 بهمن 98 تا پایان اردیبهشت سال 99 منقضی می شوند به مدت 3 ماه تمدید گردید .
4- سقف انتقال وجه داخلی و شتابی از سی میلیون ریال به یک صد میلیون ریال در یک تراکنش از تمام درگاه های بانک از جمله خودپردازها، اینترنت بانک، موبایل بانک در طول شبانه روز افزایش یافت .
5- سقف برداشت وجه از دستگاه های خودپرداز بانک برای کارت های داخلی (جی بی کارت) از دو میلیون ریال به پنج میلیون ریال در یک تراکنش در طول شبانه روز افزایش یافت.

URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/تمهیدات-بانک-قوامین-در-راستای-کاهش-مخاطرات-ویروس-کرونا-در-شعب-بانک-قوامین.bos