شماره: 510584 تاریخ : 1399/01/20-10:38:58

تمدید طرح تشویقی وصول مطالبات در بانک دی

با هدف تکریم مشتریان و تسریع در وصول مطالبات غیرجاری، طرح تشویقی وصول مطالبات بانک دی تا پایان خرداد ماه سال جاری تمدید شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک دی، اسمعیل جلائی، رییس اداره وصول مطالبات بانک دی با اعلام این خبر گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی حاکم در جامعه به علت شیوع بیماری کرونا و با هدف همدلی با مشتریان، طرح تشویقی وصول مطالبات بانک دی تا پایان خرداد ماه 1399 تمدید شد.
جلائی با تاکید بر اینکه این طرح در دو بخش امهال و بخشودگی ابلاغ شده است، افزود: بر اساس مفاد این طرح و ضوابط ابلاغی از سوی هیئت مدیره محترم بانک، آن دسته از مشتریان حقیقی و حقوقی بانک دی که تا پایان خردادماه سال جاری دیون آن ها در یکی از طبقات مطالباتی غیرجاری قرار داشته باشد، در صورتی که نسبت به تعیین تکلیف بدهی‌های غیرجاری یا تسویه مانده بدهی خود در طول اجرای این طرح اقدام نمایند، مشمول مشمول این طرح خواهند شد.
شایان ذکر است، این طرح که پیش از این تا پایان اسفند ماه 1398 اعتبار داشت با تصمیم هیئت مدیره بانک دی تا پایان خردادماه سال 1399 تمدید شد و پس از آن تمامی شعب بانک دی پیگیری مطالبات را حسب مفاد روش اجرایی پیشگیری، پیگیری و وصول مطالبات ابلاغی انجام خواهند داد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/تمدید-طرح-تشویقی-وصول-مطالبات-در-بانک-دی.bos