شماره: 515668 تاریخ : 1399/04/18-12:45:38

تمدید ثبت نام وام کرونا تا 25 تیرماه

مطابق مصوبه کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از شیوع کرونا، کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا تا 25 تیرماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه کارا به نشانی https://kara.mcls.gov.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

به گزارش بانک و صنعت، با شیوع بیماری کرونا دولت برای حمایت از بنگاه ها و کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا، پرداخت تسهیلات به متقاضیان را مصوب کرد.

پس از بررسی های انجام شده در ستاد ملی مقابله با کرونا و طبق اعلام بانک مرکزی، 14 رسته اصلی با 55 زیررسته که یک میلیون و 200 بنگاه را دربرمی گیرد، مشمول دریافت وام شناسایی شدند. براساس آخرین آمار تاکنون 40 هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

همچنین از 16 تیرماه متقاضیان فاقد بیمه نیز برای دریافت تسهیلات می توانند به سامانه مراجعه و درخواست خود برای دریافت تسهیلات را ثبت نام کنند.

پس از دستور رییس جمهوری مبنی بر تسریع پرداخت تسهیلات به آسیب دیدگاه ناشی از شیوع بیماری کرونا، کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از شیوع کووید 19، روند اعطای تسهیلات به شاغلین و کارفرمایان مشاغل در رسته های چهارده گانه آسیب دیده را بررسی کرد.

براین اساس کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از شیوع کرونا، ثبت نام متقاضیان تا پنج روز آینده (25 تیرماه) تمدید کرد علاوه بر آن مصوب شد که برای سقف تسهیلاتی که نیاز به معرفی ضامن کارمند است، رسمی بودن ضامن کارمند الزامی نیست.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/تمدید-ثبت-نام-وام-کرونا-تا-25-تیرماه.bos