شماره: 266776 تاریخ : 1395/11/26-02:50:48

تمایل سازمان تامین اجتماعی برای خروج از بنگاهداری

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی گفت: سیاست های کلی این سازمان با هدف حفظ ذخایر و ایجاد قدرت مانورهای بیشتر، از بنگاه داری به سهام داری گرایش دارد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، تاج الدین در نمایشگاه "صندوق های بازنشستگی، پیشران توسعه ملی" افزود: سازمان تامین اجتماعی در پی حضور فعال تر در بازار بورس است و قصد دارد از بنگاه داری که غالبا تصدی گری است خارج شود.

وی تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی نمی خواهد به عنوان رقیب بخش خصوصی فعالیت داشته باشد و بیشتر در پی اثرگذاری کلان اقتصادی در سطح ملی و تعامل با بنگاه های بخش خصوصی است.
تاج الدین گفت: زمان و نحوه واگذاری های مورد نظر در ارتباط با بنگاه های کوچک که در تصمیمات اخیر هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی مطرح شده است، به منافع و مصالح تامین اجتماعی بستگی دارد.
معاون حقوقی و امور مجلس تامین اجتماعی اظهار داشت: صندوق های بازنشستگی با استفاده از ظرفیت و زیرساخت های بسیار توانمندی که دارند می توانند در عرصه اقتصاد ملی تاثیرگذار باشند و امیدواریم که نمایشگاه «صندوق های بازنشستگی، پیشران توسعه ملی»؛ آغازی برای این حرکت باشد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/تمایل-سازمان-تامین-اجتماعی-برای-خروج-از-بنگاهداری.bos