شماره: 465306 تاریخ : 1398/03/04-04:10:21

مدیر کل پشتیبانی درمان سازمان تامین اجتماعی خبر داد:

تمامی دستگاه های رادیولوژی مراکز درمانی تامین اجتماعی از آنالوگ به دیجیتال مجهز می شوند

مدیر کل پشتیبانی درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: تمامی دستگاه های رادیولوژی از آنالوگ به دیجیتال مجهز می شوند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر عباس حاتمی در بازدید از بیمارستان تامین اجتماعی شفا در مسجدسلیمان استفاده از تجهیزات پزشکی به روز و مدرن در مراکز درمانی تامین اجتماعی سراسر کشور را مثبت ارزیابی کرد.

وی گفت: تبدیل دستگاه های رادیولوژی آنالوگ به دیجیتال از برنامه های اصلی سازمان تامین اجتماعی است و تمام مراکز درمانی و بیمارستانی  سازمان در سراسر کشور بزودی به این تکنولوژی مجهز می شوند.
دکتر صادق جلیلی مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان نیز در این بازدید گفت: در آینده ای نزدیک ساخت یک درمانگاه تخصصی برای بیمه شدگان مسجدسلیمان در دستور کار است.

دکتر جلیلی گفت: با توجه به بعد مسافت بیمارستان تا مرکز شهر و برای رفاه حال بیمه شدگان و به دنبال مطالبات مردم و مسئولین شهرستان، سازمان تامین اجتماعی در نظر دارد یک درمانگاه تخصصی در مرکز شهر راه اندازی نماید.

دکتر حاتمی همچنین در جریان سفر به استان خوزستان از پروژه بیمارستان 96تختخوابی دزفول بازدید کرد و از نزدیک با روند ساخت و پیشرفت فیزیکی این بیمارستان آشنا شد. 

دکتر صادق جلیلی نیز در خصوص اعتبار ساخت این پروژه گفت: بیمارستان 96تختخوابی دزفول با اعتبار اولیه 380 میلیارد ریال از سال 94 آغاز شد و با 90درصد پیشرفت فیزیکی به یک رکورد در ساخت پروژه های درمانی در استان دست یافت.

وی گفت: این بیمارستان دارای بخش های ویژه شامل ، Ccu ، Icu ، Nicu ، بلوک زایمان LDR، جراحی، داخلی، زایمان، زنان و اطفال است.

وی ابراز امیدواری کرد این پروژه در هفته دولت امسال به بهره برداری برسد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/تمامی-دستگاه-های-رادیولوژی-مراکز-درمانی-تامین-اجتماعی-از-انالوگ-به-دیجیتال-مجهز-می-شوند.bos