شماره: 312023 تاریخ : 1396/10/03-04:19:39

رئیس امور مالیاتی شهر و استان تهران خواستار شد:

تلاش مضاعف جهت تحقق اهداف سازمانی

رئیس امور مالیاتی شهر و استان تهران گفت: همکاران برای رسیدن به اهداف سازمان، تلاش مضاعفی داشته باشند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان امور مالیاتی کشور، جلسه روسا و معاونین امور مالیاتی اداره کل امور مالیاتی شمال تهران با حضور رییس امور مالیاتی شهر و استان تهران و معاون حسابرسی امور مالیاتی شهر و استان تهران برگزار شد. 

در این جلسه، محمدرضا نوری، رئیس امور مالیاتی شهر و استان تهران با اشاره به جایگاه قابل قبول اداره کل امور مالیاتی شمال تهران در امر وصول، خواستار تلاش مضاعف برای رسیدن به اهداف سازمان امور مالیاتی شد و اظهار داشت: با توجه به فرصتهای کم باقی مانده تا پایان سال، امیدوارم همکاران، تمام تلاش خود را بکار گیرند تا به نقطه هدف که همان پیش بینی های دولت برای تحقق درآمدهای مالیاتی است، برسیم.
وی ضمن اشاره به اقدامات خوب صورت گرفته در بعضی از ادارات کل امور مالیاتی شهر و استان تهران و بررسی آمار و روند رسیدگی به پرونده های مهم در این اداره کل، خواستار جدیت بیشتر روسای امور مالیاتی در امور محوله شد.
نوری، رسیدگی به پرونده های مالیاتی که منجر به صدور برگ تشخیص یا قطعی می شود تا به مرحله وصول درآید را یک فرآیند مالیاتی دانست و از معاونین و روسای امور خواست تا کوشش مناسبی در اجرای این فرایند مالیاتی داشته باشند.
در این جلسه، مدیر کل امور مالیاتی شمال تهران نیز به ارائه گزارشی از روند امور در اداره کل مربوطه و دغدغه همکاران شمال تهران در راستای تحقق درآمدهای دولت در بخش مالیات پرداخت.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/تلاش-مضاعف-جهت-تحقق-اهداف-سازمانی.bos