شماره: 349110 تاریخ : 1397/02/29-02:37:03

مدیرکل توسعه زیرساخت و امنیت شبکه:

تقویت خطوط ارتباطی بدون پشتیبان با استفاده از نسل چهارم ارتباطات همراه

نصب و راه اندازی تکنولوژی TDLTE، نسل چهارم ارتباطات همراه جهت تقویت خطوط ارتباطی بدون پشتیبان آغاز شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، منتجب مدیرکل توسعه زیرساخت و امنیت شبکه با اعلام این موضوع تصریح کرد: ارائه سرویس­های الکترونیکی مطلوب و پایدار نیازمند شبکه­ای قوی و باثبات است.

وی افزود: طی سال­های اخیر شبکه اینترانت شرکت ملی پست رشد و توسعه­ فراوانی یافته است، اما تحولات سریع دنیای فناوری، نیاز به ایجاد تغییرات و تقویت پشتیبانی خطوط ارتباطی به ویژه در خطوط مراکز استان ها را در اولویت این اداره کل قرار داد. بر همین اساس، ایجاد و پایداری در شبکه اینترانت شرکت ملی پست به عنوان یکی از برنامه های مهم اداره کل توسعه زیرساخت و امنیت شبکه مطرح شد.

منتجب سپس به انتخاب راهکارهای مناسب و پارامترهای آن اشاره کرد و گفت: در این زمینه پارامترهایی نظیر عدم وابستگی به خطوط زمینی، پوشش سراسری در کل کشور، امکان استفاده همزمان با لینک زمینی جهت افزایش پهنای باند، قابلیت اختصاصی نمودن خطوط ارتباطی به عنوان شبکه­ای واحد، داشتن امنیت بالا، ارائه پهنای باند مناسب و بالا به ازای هر لینک و نصب و راه اندازی آسان و ارزان در نظر گرفته شد.

مدیرکل توسعه زیرساخت و امنیت شبکه ادامه داد: با توجه به تمامی جوانب و پس از بررسی های فراوان تکنولوژی TDLTE یا نسل چهارم ارتباطات همراه برای این منظور انتخاب شد و در حال حاضر علاوه بر مراکز استان های کشور، با هماهنگی معاونت فنی و بازرگانی، نصب و راه اندازی این شبکه در 100 نقطه با اولویت و اهمیت بالا به عنوان پایلوت آغاز شده است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/تقویت-خطوط-ارتباطی-بدون-پشتیبان-با-استفاده-از-نسل-چهارم-ارتباطات-همراه.bos