شماره: 516373 تاریخ : 1399/04/31-12:14:23

تقدیر مشاور وزیر ارتباطات از توجه و رسیدگی پست بانک ایران به امور ایثارگران

حمید تفرشی مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار با دکتر بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران و اسد گرامی مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران از توجه و رسیدگی این بانک به امور ایثارگران تقدیر نمود.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، وی ضمن بیان مطلب فوق گفت: عملکرد این بانک در اجرای قوانین مربوط به ایثارگران، ملاقات مستمر با خانواده های آنان و اجرای برنامه های فرهنگی جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ارزشمند می باشد.
تفرشی در ادامه خواستار افزایش تعامل بین شرکت های مجموعه وزارت برای رفع مشکلات ایثارگران شد.
شیری در این دیدار با تأکید بر ضرورت ارتقاء جایگاه اداری و اجتماعی ایثارگران و لزوم استفاده از توانمندی های آنان در پیشبرد برنامه های بانک اظهارداشت: اجرای قوانین مربوط به ایثارگران و لحاظ نمودن سهمیه آنان در استخدام ها در این بانک بخوبی اجرا می شود و دستورات لازم در راستای اولویت ایثارگران در برخورداری از امکانات رفاهی و تسهیلاتی صادر شده است.
همچنین گرامی در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت های مدیرعامل در راستای تجلیل و تکریم ایثارگران و توجه و عملیاتی نمودن امتیازات قانون برنامه ششم توسعه تصریح کرد: این بانک در اجرای قوانین و رسیدگی به مشکلات ایثارگران همواره از سازمان های پیشگام بوده و مراجع ذیربط نیز از عملکرد این بانک رضایت کامل دارند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/تقدیر-مشاور-وزیر-ارتباطات-از-توجه-و-رسیدگی-پست-بانک-ایران-به-امور-ایثارگران.bos