شماره: 518958 تاریخ : 1399/06/15-05:21:55

توسط معاون وزیر ارتباطات صورت گرفت:

تقدیر از کارمندان نمونه جشنواره شهید رجایی معاونت توسعه سرمایه انسانی

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از کارمندان نمونه جشنواره شهید رجایی مستقر در معاونت توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع تقدیر کرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، فرهاد معارفی، معاونت توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع، پیش از ظهر امروز در دفتر خود از آقایان مجید خباز، مدیرکل پشتیبانی، رفاه و امور قراردادها؛ بابک فاضل، معاون مرکز فناوری اطلاعات و علی سامانی، معاون مرکز توسعه سرمایه انسانی به عنوان کارمندان نمونه جشنواره شهید رجایی تقدیر کرد.

در ابتدای این جلسه معارفی با اشاره به لغو جشنواره شهید رجایی که هرساله برای تقدیر از کارمندان برگزار می شود گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا امسال جشنواره شهید رجایی لغو شده است و امکان تقدیر دسته جمعی از کارکنان وزارت ارتباطات مهیا نیست و بر همین اساس مقررشده است هر معاونت و اداره کل اقدام به تقدیر از کارکنان برگزیده بخش خود کند.

او با بیان اینکه جشنواره شهید رجایی در ارزیابی کارمندان و کارکنان ادارات دولتی، شاخص ها و مؤلفه های متعددی را مدنظر قرار می دهد گفت: جای خوشحالی است که سه نفر از کارکنان معاونت توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع حائز شرایط به عنوان کارمند نمونه تشخیص داده شده اند.

در پایان معارفی با اعطای لوح تقدیر به این سه نفر ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های آن ها ابزار امیدواری کرد که این انتخاب انگیزه ای برای تلاش دوچندان در ادامه راه خدمت شود.

سپس مجید خباز، با تأکید بر اینکه این توفیق نتیجه تلاش ها و زحمات همکاران بخش اداره کل پشتیبانی، رفاه و امور قراردادها است، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره مرحوم «علیرضا صنوبر» از همکاران بخش پشتیبانی که به تازگی بر اثرابتلا به کرونا به رحمت خدا رفتند اعلام کرد که لوح خود را تقدیم خانواده آقای صنوبر می کنم تا باعث شود یاد او و همه افرادی که پشت صحنه هستند همیشه زنده بماند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/تقدیر-از-کارمندان-نمونه-جشنواره-شهید-رجایی-معاونت-توسعه-سرمایه-انسانی.bos