شماره: 517861 تاریخ : 1399/05/25-05:04:58

تفاهم همکاری ایران کیش با باشگاه نساجی مازندران

تفاهم همکاری ایران کیش و پارس فرناک با باشگاه نساجی مازندران امضا شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از شرکت کارت اعتباری ایران کیش، طبق این تفاهم نامه، باشگاه نساجی نیز به جمع باشگاه هواداری شرکت کارت اعتباری ایران کیش، پارس فرناک در کمپین هواداری، پوزِ عالی! پیوست.

ارائه خدمات پرداخت الکترونیک از طریق ابزارهای پذیرش در تمامی بخش های باشگاه نساجی، ایجاد باشگاه هواداران و ارائه انواع خدمات به اعضا باشگاه از جمله موارد مطروحه در این تفاهم است.

ارائه خدمات به باشگاه هواداری نساجی شامل تولید اپلیکیشن ویژه نیز می­شود تا هواداران بتوانند تمامی خدمات پرداخت­های خود را از طریق این پلتفرم که در بستر ایران کیش و البته اپلیکیشن پات -نرم افزار پرداخت این شرکت -است انجام دهند.

ایران کیش همچنین در کمپین هواداری، پوزِ عالی از طریق شعبه مازندران تمامی درخواست­ها مانند نصب، راه اندازی و پشتیبانی دستگاه ها را انجام میدهد. از طریق کانال­های هواداری نساجی، درخواست ها به شرکت پارس فرناک ارسال و از سمت این شرکت به ایران کیش داده شده تا نصب و پشتیبانی دستگاه­های پوز برای هواداران نساجی انجام شود.

علی امیری مدیر عامل باشگاه نساجی مازندران ضمن ابراز خرسندی از عقد این تفاهم نامه گفت: خوشحالیم که پس از طی جلسات مختلف، امروز به این نتیجه رسیده­ایم . قطعا این تفاهم با استقبال هواداران ما نیز روبه رو می­شود.

وی با اشاره به شعار هواداری، پوزِ عالی دراین کمپین اظهار کرد : به کمک ایران کیش پوزهای نساجی در سراسر مازندران پخش می­شود و حتی مازندرانی­های مقیم تهران نیز از این طرح استقبال کردند.

امیری گفت : نساجی یک تیم با قدمت و ریشه است، همانطور که وقتی صحبت از گیلان می­شود نام سپیدرود و ملوان به چشم می آید، اسم مازندران نیز با اسم بزرگ نساجی گره خورده است. نساجی متعلق به همه مازندرانی ها است. مازندرانی­هایی که عاشقانه از جیب خود برای نساجی هزینه می­کنند . چه برسد به این طرح که درواقع با راه اندازی اپلیکیشن مخصوص باشگاه که دراختیار هواداران باشگاه قرار می­گیرد، مردم مازندران می­توانند به وسیله آن علاوه بر کمک به باشگاه تمامی تبادلات بانکی و مالی خود را از طریق بستر ایران کیش و این اپلیکیشن انجام دهند . ضمن اینکه هواداران از دستگاه­های پوز این باشگاه می­توانند بهره مند شوند. مطمئنا این طرح موفق خواهد شد و هواداران این تیم علاوه براپلیکیشن، پوزهای نساجی را در تمام فروشگاه ها و سوپرمارکتی­ها و... استان استفاده می­کنند.

وی درباره برنامه­ های نساجی پیرامون اطلاع رسانی برای پیوستن هوداران این تیم به باشگاه هواداری ایران کیش و پارس فرناک اظهار کرد: قطعا ما از تمامی ظرفیت­های باشگاه مثل سایت، شبکه های اجتماعی، بنرهای سطح شهر و مصاحبه های سرمربی و بازیکنان به عنوان پتانسیل هایمان برای اطلاع رسانی استفاده می­کنیم. هواداران وقتی مطمئن باشندکه این موضوع به روند موفقیت تیم نساجی کمک می­کند به آن می­پیوندند. این قول را به شما می­دهم که این طرح خیلی زود به نتیجه می­رسد.

امیری در پایان خاطر نشان کرد: تیم نساجی تنها نماینده شمال کشور در لیگ از اعتبار شمال کشور دفاع می کند. امیدواریم با مساعدت همه همکاران، تیم خوب و آبرومندی برای سال بعد هم ببندیم. نساجی در بازی­های آخر روی ریل موفقیت افتاد. امیدواریم که این روند ادامه بیابد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/تفاهم-همکاری-ایران-کیش-با-باشگاه-نساجی-مازندران.bos