شماره: 445715 تاریخ : 1397/10/23-10:39:26

مدیرکل امور مالیاتی گیلان تأکید کرد:

تعامل با فعالان اقتصادی استان به ویژه تولیدکنندگان

مدیرکل امور مالیاتی گیلان تأکید کرد: نهایت تعامل را با مودیان، خصوصا فعالان بخش های تولیدی داریم و در چارچوب قانون هر کاری که لازم باشد برای تولیدکنندگان انجام خواهیم داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان امورمالیاتی کشور، نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان املش با حضور احمدی، معاون استاندار گیلان و تعدادی از مدیران اقتصادی استان و جمعی از فعالان اقتصادی املش در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد. 

در این نشست انوری، مدیرکل امور مالیاتی گیلان، با اشاره به تلاش های انجام شده در اداره کل امورمالیاتی استان برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی گفت: تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده شده و موارد لازم را به واحدهای مالیاتی مربوطه متذکر شده ایم.

انوری با اشاره به نقش درآمدهای مالیاتی در رونق اقتصادی و اشتغالزایی گفت: درآمدهای مالیاتی استان تنها با تلاش مضاعف همکاران در ادارات مالیاتی سراسر استان محقق خواهد شد;که در این راه از هیچ تلاشی مضایقه نخواهند کرد.

در ادامه، وی مسائل مربوط به تعدادی از پرونده های واحدهای مختلف تولیدی، صنعتی، خدماتی و گردشگری شهرستان املش را مورد بررسی قرار داد. 

انوری، تسریع در روند رسیدگی به پرونده های مالیاتی خصوصا تسریع در فرایند رسیدگی و صدور رأی در هیأت های حل اختلاف مالیاتی را یکی از اولویت های اداره کل امور مالیاتی استان دانست و گفت: برای مساعدت با فعالان اقتصادی استان خصوصا بخش تولید و کارآفرینان نهایت همکاری را با مودیان خواهیم داشت.

مدیر کل امور مالیاتی استان گیلان در پایان این نشست گفت: در شرایط کنونی کشور همه وظیفه داریم به دولت در مسیر خدمت رسانی به قشر آسیب پذیر کمک کنیم.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/تعامل-با-فعالان-اقتصادی-استان-به-ویژه-تولیدکنندگان.bos