شماره: 6424 تاریخ : 1391/06/30-03:16:32

تصویب آیین نامه اجرایی حمایت از تجاری سازی خدمات دانش بنیان

یک مسئول در دولت، از تصویب نهایی آیین نامه اجرایی حمایت از تجاری سازی و توسعه صادرات کالاها و خدمات دانش‌بنیان در این کمیسیون خبر داد.

 
 
 
متن خبر:به گزارش بانک و صنعت به نقل روابط عمومی بانک توسعه صادرات، دکتر حسین سالارآملی اظهار کرد: پنجمین جلسه کمیسیون تخصصی توسعه صادرات کالاها و خدمات دانش‌بنیان ذیل کارگروه صادرات کشور با حضور اعضای حقیقی و حقوقی این کمیسیون در معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری برگزار شد.
وی افزود: مهمترین بحث مطرح شده در این کمیسیون، ویرایش آیین نامه اجرایی حمایت از تجاری سازی و توسعه صادرات کالاها و خدمات دانش بنیان بود که به تصویب نهایی رسید و با ویرایش‌های صورت گرفته، در آینده در دستور کار کارگروه صادرات کشور قرار خوهد گرفت.
معاون امور بین‌الملل و انتقال فناوری‌های معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری ادامه داد: در ادامه جلسه گزارشی از صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی صادرات فناوری شریف ارائه شد که این صندوق توانسته با حمایت از شرکتها و ارائه تضمین نامه‌ها، بسترساز تولید و صادرات یکسری از محصولات باشد. این صندوق با همکاری گروهی از فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف و بانک توسعه صادرات شکل گرفته و امیدواریم روند رو به توسعه خود را ادامه دهد.
معاون امور بین‌الملل و انتقال فناوری‌های معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری همچنین گفت:‌ در ادامه این جلسه رئیس کانون هماهنگی دانش و صنعت لوازم خانگی توضیحاتی در رابطه با شرایط تولید و صادرات لوازم خانگی و ضرورت دانشی کردن این تولیدات ارائه داد و نهایتا مدیرعامل صنعت پژوهان فرافن از ظرفیتهای مناسب این شرکت دانش بنیان برای واردات فناوری و صادرات محصول به کشورهای دنیا توضیحاتی ارائه کرد تا نهادهای مختلف بتوانند از این ظرفیتها در حد توان استفاده کنند

URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/تصویب-ایین-نامه-اجرایی-حمایت-از-تجاری-سازی-خدمات-دانش-بنیان.bos