شماره: 313472 تاریخ : 1396/10/19-08:09:25

تشکیل نخستین جلسه کمیته ورزشی شرکت داده ورزی سداد

در پی انتخاب اعضای کمیته ورزش ، نخستین جلسه این کمیته تشکیل شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت داده ورزی سداد، روز یکشنبه 96/10/17  ساعت 15 ، نخستین جلسه کمیته ورزش با حضور دکتر فرامرز خالقی مدیر عامل و نایب رئیس هیأت مدیره داده ورزی سداد ، دکتر ذبیحی مشاور تربیت بدنی، معاونین و اعضای کمیته ورزش متشکل از نمایندگان کارکنان در معاونت های مختلف شرکت برگزار شد.

 

 

 

در این جلسه که با هدف تدوین آئین نامه ای به منظور ایجاد شرایط مناسب، برای انجام فعالیتهای ورزشی در جهت ارتقاء نشاط و شادابی و تقویت قوای جسمانی، روحی کارکنان تشکیل شد، دکتر خالقی که خود سابقه ای طولانی در عرصه ورزش ملی را داراست ، بر اهمیت و جایگاه ورزش و نشاط  در میان کارکنان برای تقویت روحیه و حس همدلی و افزایش توانبخشی آنها در محیط کار تأکید کردند و ابراز داشتند : همراهی پرسنل در اینگونه اقدامات و فعالیت ها که قبلا در شرکت مطرح نبوده و یا کمرنگ بوده است و همچنین اخذ بازخورد از علاقمندی پرسنل، قبل از ورود به سال 97 به منظور امکان برنامه ریزی و تخصیص بودجه سال آتی، میتواند در تصمیم گیری ها بسیار موثر واقع شود. ایشان همچنین در ادامه، حمایت و پشتیبانی همه جانبه خود را از فرهنگ سازی و نهادینه کردن روحیه ورزشی در میان کارکنان اعلام و خاطر نشان ساخت با بررسی و نیازسنجی دقیق توسط اعضای کمیته میتوان راهکار و مسیر درستی را برای رسیدن به نقطه ی مطلوب تدوین کرد.

در ادامه دکتر ذبیحی، مشاور تربیت بدنی ضمن تقدیر و تشکر از نگاه مدبرانه دکتر خالقی نسبت به اهمیت و جایگاه فرهنگ ورزش در سازمان، یادآور شد که اعضای این کمیته  به عنوان نمایندگان و متولیان عرصه ورزش ، نقش بسیار مهمی را در ایجاد روحیه و انرژی میان سایر همکاران  ایفا میکنند .

دکتر فروزانفر قائم مقام معاونت اداری و مالی نیز گفت: هدف از تشکیل این کمیته ارائه راهکارهای مناسب، تنظیم تقویم ورزشی بر اساس نتایج نظرسنجی و  بررسی نظرات و نیازهای همکاران در این حوزه است، تا بتوان بر اساس الویت های تعیین شده ؛ برنامه ریزی های دقیق صورت پذیرد. سپس اعضای کمیته ورزش ضمن معرفی خود و واحدی که مشغول به فعالیت هستند، به طور خلاصه از سوابق ورزشی شان سخن گفتند.

در پایان جلسه، اعضا به این نتایج رسیدند که در ابتدا نظرسنجی جامعی از همکاران در خصوص علایق و نیازهای ورزشی شان صورت گیرد و سپس با بررسی نتایج،   در جلسه بعدی نسبت به تدوین دستورالعمل و آئین نامه های مربوطه، تقویم ورزشی، کلاس های آموزشی مورد نیاز، تعیین اماکن ورزشی و برنامه ریزی برای مسابقات اقدام شود.

 


اعضای کمیته ورزشی :

دکتر فروزانفر رئیس کمیته ورزشی

مهندس صوفی لو نماینده معاونت کسب و کار

دکتر بوالهری    نماینده معاونت طرح و برنامه

مهندس اسماعیلی نماینده معاونت نرم افزار

آقای اردستانی نماینده  واحد حراست

آقای جعفری فرد نماینده امور اداری و دبیر کمیته

آقای لواسانی نماینده واحد استقرار سامانه ها

آقای صفات نماینده حوزه مدیر عامل

خانم حاجیان نژاد نماینده معاونت عملیات

خانم سید صدری نماینده معاونت نرم افزار

خانم داودی نماینده روابط عمومی

 

 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/تشکیل-نخستین-جلسه-کمیته-ورزشی-شرکت-داده-ورزی-سداد.bos