شماره: 311858 تاریخ : 1396/09/30-04:56:59

تشکیل جلسه مدیریت بحران در شرکت ملی پست

درپی وقوع زلزله شب گذشته در استان تهران جلسه مدیریت بحران در شرکت ملی پست به ریاست مهندس نعمتی تشکیل شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، در این جلسه که صبح امروز در اداره کل پست استان تهران و تجزیه و مبادلات برگزار شد معاون پستی و بازرگانی و جمعی از مدیران ستادی و اجرایی نیز حضور داشتند.

مهندس نعمتی در این جلسه که به منظور بررسی میزان آمادگی و ارائه راهکارهای مناسب برای مقابله با بحران های احتمالی تشکیل شد اظهار داشت: با توجه به اینکه حوادث طبیعی اصولا غیر مترقبه می باشند لذا ضرورت آمادگی و اتخاذ تدابیر پیشگیرانه در چنین شرایطی کاملا محسوس است.

وی افزود: شخص وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در همان لحظات اولیه وقوع زلزله با جدیت تمام پیگیر مسائل مرتبط با حوزه ict بود.

مدیر عامل با بیان اینکه شبکه پستی کشور از ظرفیت مناسبی در جهت ایجاد ارتباط در مواقع بحرانی برخوردار است خاطر نشان کرد: شرکت ملی پست باید مدل مدیریت بحران خود را به روز رسانی نموده و مانور های لازم را به طور مستمر برگزار نماید.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه کشور ما از نظر موقعیت جغرافیایی در معرض انواع بلایای طبیعی قرار داردگفت: به همین منظور در زمان وقوع حوادث طبیعی توجه به امنیت و بهداشت روانی کارکنان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی افزود: آموزش های لازم همراه با اطلاع رسانی صحیح و دقیق در مواقع بحرانی می تواند در آرام سازی افکار عمومی بسیار موثر باشد.

مهندس نعمتی ادامه داد: همچنین ضروریست تمهیداتی درجهت ارتباط سریع در سطوح مدیریتی و طراحی سامانه پشتیبانی کننده به سرعت اندیشیده و اجرا شود.

رئیس هیئت مدیره همچنین در جریان بازدید از اداره کل پست استان تهران و تجزیه و مبادلات ضمن قدردانی از کارکنانی که با روحیه جهادی در محل کار خود حاضر شده و به ارائه خدمت به هموطنان مشغولند گفت: شرکت ملی پست یک شرکت خدماتی است و طبیعتاً می بایست فرایند خدمت رسانی آن در طول هفته و در شرایط مختلف برقرار باشد.

احمدی معاون پستی و بازرگانی نیز در این جلسه اظهار داشت: مرکز تجزیه و مبادلات بیش از شصت درصد جریان ترافیکی مرسولات پستی در سطح کشور را راهبری می کند و این موضوع بیانگر اهمیت استراتژیک این مرکز در حوزه استمرار فرایند کسب و کار شرکت می باشد.

وی افزود: پست به عنوان یک نهاد عمومی و شناخته شده در همه جوامع و کشورها نقش موثری در مواقع بروز بحران به عنوان یک جایگزین برای ایجاد ارتباطات می باشد.

معاون پستی و بازرگانی همچنین گفت: حضور مدیر عامل در این جلسه بیانگر اهمیت و ضرورت موضوع مواجه با شرایط بحرانی در سطح شبکه پستی است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/تشکیل-جلسه-مدیریت-بحران-در-شرکت-ملی-پست.bos